Tpop Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Var det legebesøk eller at dere ble dårlig eller at den ikke sparket mere? Jeg har ikke kjent noe liv i dag og er 20 fullgåtte uker? Vet ikke om jeg vil kontakte føden i dag. Jeg var hos legen på fredag og hun løy jeg til da hun hadde problemer med å finne fosterlyden. Jeg sa at jeg ikke kjente liv selv om jeg har gjort det i ca 2uker nå. Var redd jeg fikk bare beskjed om å komme igjen senere og prøve ettersom jeg har kjent liv den siste tiden.....
-Henriette- Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Du trenger ikke å bekymre deg over dette altså!!!! Om du bare har kjent liv i et par uker betyr det at den lille godt kan ha funnet på å snu seg og sparker innover og at du derfor ikke kjenner det. Ennå ganske små de her vettu Skjedde støtt og stadig så tidlig i svangerskapet at det kunne gå en dag uten spark når jeg gikk med sønnen min.Han var i det hele tatt veldig rolig i magen.Nå er han 20 mnd og relativt hyper Krysser fingerne for at h*n blir litt mer livlig igjen snart slik at du slipper å bekymre deg!! (Men for å svare på spørsmålet ditt....vi fant ut at lille var død når hverken jordmor eller legen fant hjertelyden,den hadde alltid vært veldig tydelig. Må legge til at jeg ikke hadde kjent liv fra babyen ennå i uke 20)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Jeg begynte å kjenne liv ganske tidlig i svangerskapet, å merket mindre bevegelse...i mitt tilfelle gikk det skikkelig galt..i uke 24 + 5 motte jeg føde ei død pie. Så det jeg råder alle er, hvis du merker mindre bevegelse så er det bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite:) ¤S¤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå