Gå til innhold

Kjenner ikke noe liv i dag!!!!!!!!!?????

Anbefalte innlegg

Jeg har kjent liv de siste 2 ukene ca, men i dag har jeg ikke kjent noe:(???. Hvis det skulle være noe galt er det vel ikke stort de får gjort er det vel?

Er 20fullgåtte uker i dag. Jeg var hos legen på fredag som var, og da hadde hun problemer med å finne fosterlyden, men den var helt fin da når hun fant den da. På fredag og lørdag var den veeeeldig aktiv, det rulla og sparke jevnt hele dagen. Jeg løy jo til legen på fredag da hun slet med å finne fosterlyden da. Hun spurte om jeg kjente mye liv og jeg sa nei jeg tror ikke jeg kjenner noe. Ville ikke bli sendt hjem uten henvisning på ul hvis hun ikke skulle finne babyens fosterlyd i det hele tatt:/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9062706-kjenner-ikke-noe-liv-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være helt normalt å ikke kjenne babyen på enkelte dager før etter uke 26, for babyen kan gjemme seg bak livmorkaka og da kjenner man ikke liv verken inni eller utenpå.

Så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for. jeg er i uke 22+1 og kjenner ikke lev hver dag..

Klem

Jeg vet at det er lett å bli urolig, men selv om du har kjent liv i flere uker kan det være dager du ikke kjenner liv. Babyen kan sparke en annen vei. De har fortsatt stor plass å bevege seg på, så de snur seg ganske ofte. Jeg kjenner mye liv og sparkene begynner å bli ganske kraftige, men noen dager kan det være helt rolig. Dersom du er mye i aktivitet er det også vanskeligere å kjenne noe. Alt er sikkert i orden.

Hei på deg!

Jeg forstår godt at du er urolig! Jeg er i uke 20 og har hatt regelmessig aktivitet i flere uker, dvs at jeg kjenner liv i mange økter hver dag. Da teller jeg lett 10-15 spark på 5 minutter under dissse øktene. Dersom du også har hatt slike regelsmessige sparkeseanser, ville jeg ringt føden med en gang dersom de opphørte. Jeg prøver ikke å uroe deg, men det er nok best å være på den sikre siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...