s-m&a-s mamma Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 jeg er gravid m nr 3. er bare 7.1 uker på vei, men magen synes godt,..... vanskelig å skjule det altså.. var tynn nå eg ble gravid men nå har eg en gooo mage hehe er det normalt så tidlig eller er det sånn siden eg har født to tidligere??
<3LillePrins<3 Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 jeg er 11 + 0 idag og magen har begynt å komme gitt!! mest nå de siste dagene, men synes det bare er morsomt! har hørt at magen kommer noe tidligere hos de som har barn fra før men vet ikke om dette stemmer
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Jo flere ganger en har vært gravid jo tidligere kommer magen... Og det er sant.... Jeg er 7 uker på vei og kan ikke lukke jeans knappet på ettermiddag/kveld mer... første gang syntes det ikke før ca uke 15 (det endte i dødfødsel da) Med snuppa syntes det GODT i uke 12, men jeg merka det før Og nå er det ennå tidligere!§
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 dette er mitt 3 svangerskap (10mnd siden sist,ende med døfødsel i uke 19) Hadde jo en mage fra før,men nå står den ut allerede...... jeg har komplekser for magen og føler meg bare feit.....men jeg er jo gravid. kjenner mange 2 gangs gravide som fikk mage tidlig,ink meg selv.. er i uke 8 nå.
metteflette Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 I samme situasjon, gravid for tredje gang! Og yngste mann er 17 mnd, og magen viser veldig godt! Spesielt på ettermiddag/ kveld! Jeg er også tynn i utgangspunktet så ser ut som jeg har fått bilring...
puusekatt Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Jeg er i uke ni, og magen har vel egentli ikke vokst noe særlig :/ Gleder meg litt til den gjør det! Men siden dette er min første så er det vel kanskje vanlig at den er litt "sein"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå