Gå til innhold

Helt fersk jeg...


*~2barnsmamma~*

Anbefalte innlegg

Hei!=)

Jeg er helt ny på 1.tri, og kommer rett fra BliGravid, så jeg tenkte jeg skulle presentere meg!=)

 

Jeg er 23 år, og samboer'n min er 25. Vi har prøvd å bli gravide i 4 mnd. Vi har akkurat kjøpt hus, og flyttet inn fredag 20.april. Samme kveld tok vi en graviditetstest, som altså var positiv! Neste morgen tok vi en ny, med samme resultat, og her er jeg altså!=)

 

Siden dette er vår første graviditet, er vi temmelig grønne på dette her. Det er virkelig begrenset hva man kan lese seg frem til. Det er aldri likt i virkeligheten likevel!=)

 

Kanskje det er flere her som er helt nye på forumet, og som ikke har barn fra før? Vi kan jo holde litt sammen!=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vil bare gratulere dem m graviditeten..

 

jeg er 25 år, har to barn en på 4 år og en på 11 mnd.

å en liten spire på vei- 7.1 uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

Jeg er også 23 år, og samboeren min er 25, er nå i uke 11, med min aller første.

 

Er helt enig med deg at det er veldig vanskelig å lese seg fram til ting, en grunn er jo at det kan stå forskjellige ting på forskjellige plasser.

 

visste heller ikke om dette forumet før ei vennine av meg fortalte meg om det, så kom hit for noen dager siden, men rykker jo snart til 2 trimester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! jeg er 23, og har heller ingen barn fra før. Synes det er skummelt å være gravid nå, så er glad det ikke skjedde før :)

 

Har heldigvis to eldre søsken som har barn, så får endel info og utstyr, men det er jo ting som er litt flaut å spørre om.. er i 9 uke nå, og var hos legen og tok gu for første gang. Ble kjempenervøs da jeg hadde brun utflod i to dager etterpå, men da var det ålreit å høre fra en på forumet her at det er normalt etter sånn røff behandling der nede :)

 

Andre ting jeg lurer på er hva man sier til arbeidsgiver... vet jo at jeg må ta den runden, men gleder meg ikke akkurat, er nettopp nyansatt, og i vikariat for en i fødselspermisjon :) forventer ikke at arbeidsgiver skal hoppe i taker :)

 

Kult at dere er i samme situasjon!

 

snakkes

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg er 24år og venter mitt første. Er ikke så langt på vei 5+3 og jeg er livredd for at noe skal gå galt!

 

Er også bekymret for hva sjefen vil si, da vi allerede mangler folk på arbeidsplassen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte fortelle det til gammelsjefen, fikk ny sjef i uka her, og skal fornye kontrakten min 1 mai...er veldig spent på om den blir fornyet eller ikke. Er kun en ekstrajobb i tillegg til studier, men trenger virkelig de ekstra pengene + at jeg må jobbe de siste 6 av 10 ukene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt når jeg har termin ennå jeg da...

Får liksom ikke alt til å stemme helt når det gjelder tidspunkt og symptomer!=) Men jeg får vel svar på det hos legen regner jeg med!?

 

Tror kanskje jeg er 5-6 uker på vei!=)

 

Når det gjelder jobben sitter jeg virkelig i litt av en klemme... Jeg har vært sykmeldt i ca 8 mnd p.g.a. en skade i håndleddet, så jeg tror ikke det blir så godt mottatt at jeg er gravid. Jeg kan heller ikke jobbe under svangerskapet siden jeg har et yrke som er veldig fysisk krevende....

 

Men det ordner seg sikkert!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Så kjekt da :) Eg er 21 og samboeren min er 25. Dette er vårt første barn, er 7+1 :) og som noen av dere, er eg helt ny og ganske grønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei;) dette her er jeg ganske så fersk på og:) er nå 8 uker, leser og leser ,mye man må finne ut og mye rart som skjer med kroppen.spennende og litt" rart". veldig kjekt med denne siden som man kam få litt tips og råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...