Gå til innhold

November: Hvor mange biler har dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har bare en, men vi klarer oss fint med det.. Men jeg har inntrykk av at veldig mange har to biler, de fleste vi kjenner har det.. Jeg tenker litt på miljøet, og det er litt skremmende at så mange har to biler i husholdningen, og at de ikke klarer seg uten dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har to biler. Pluss at gubben har en veteranbil han skal pusse opp. Når ungen begynner i bhg og jeg i jobb, ser jeg ikke hvordan vi skal klare oss med bare en bil... Klart man skal tenke på miljøet. Men det er ikke så lett klokka 7 om mårran med en liten en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare 1 nå, men hadde 2 frem til vi fikk vårt første barn. Greier oss fint med en bil selv om det av og til føles litt tungvindt.....-er jo ikke så veldig bra kollektivtilbud i dette landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare en.. Men jeg har også en moped som jeg brukte til jobb før.. Men må se hvordan vi skal gjøre det når jeg begynner i jobb igjen.. Kan ikke ha småen med meg på mopeden.. Men kommer nok ikke til å kjøpe en bil til.. Er for dyrt å ha to biler..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare en,men kunne godt ha tenkt meg en til.Eller retter sagt vi skal skaffe oss en til,men ser ikke at det blir så utrolig mer bilkjøring.Grunnen er at vi trenger en større bil,nå som vi har fått en liten og så er det greit å ha en bil,slik at jeg kan handle mens han er på jobb,så jeg tror ikke at vi kommer til å forurense så veldig mye mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en nå, tror vi skal klare oss med en bil da Jenny har fått bhg plass rett ved her vi bor. sambo pendler med tog også kommer det an på hvor jeg får jobb etter perm om jeg blir bruker av kollektivtrafikken eller bilen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en hver og det må vi ha. Pluss at han har noen til som han ikke har skilter på. Har det så mye å si om det er en eller to biler da? Det som tells er vel hvor mye bilen blir kjørt.. Hadde vært mer miljøskadelig for oss hvis vi hadde hatt en, siden vi jobber og går på skole på forskjellige plasser. Og busser er det dårlig med i bygda her. Men når jeg går på skolen er jeg flink og tar toget hver dag! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...