Gå til innhold

Ekstrem sultføelese


Trine 77

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt det slik eller har det, magen min rumler hele tiden og jeg blir dårlig av å være så sulten . Å spise hjelper bare i 10 min, så kommer denne sult føelsen igjen. Råd??? Er 8 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei eg er 7.1 uker.. kjenner meg godt igjen er sulten hele tiden.. men prøver å være forsiktig jeg da, for i første sv.skapet gikk jeg opp 23 kg, og i andre var eg mer forsiktig gikk bare opp 8. såprøver å holde igjen men e jammen ikke lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme, sulten etter 15-30min.. Da pleier jeg å spise noe skjeer yoghurt og dette hjelper den neste halvtimen..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja... verst er det når jeg er på jobb. Før holdt det med 1 brødskive til frokost og 1 til lunsj men nå spiser jeg en pose babygulerøtter i mellom ellers romler magen og føler at jeg må kaste opp av sult..kunne sikkert spist en hest og..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja jeg er også kronisk sulten og uggen...

Sist svangerskap gikk jeg opp max 12 kg. Spiste det jeg ville og tok det veldig rolig.

Nå har jeg en ettåring å fly etter, samtidig ser jeg ut som en ballong allerede. Er 9 uker på vei, men det er ikke mulig å skjule det overhodet. Folk tror jeg er 4 mnd på vei..

Forstår ingenting, for jeg spiser ikke for mye eller feil, bare eser... Bu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...