Gå til innhold

Hvordan var "oppskriften" for jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så klart glad uansett hva vi får, men jeg vil prøve å se om det kan stemme:) Noen som vet, eller har prøvd?

PS. har fått en av hver fra før;)

Skrevet

Vi hadde sex begge gangene ihvertfall :) hehe.. ellers aner jeg ikke. Er nok dessverre ingen oppskrift på dette, men lønner seg og ikke prøve for hardt eller ha for mye fokus på ett kjønn.. :) Da blir d ofte d motsatte av det man helst skule ønske.

Skrevet

Eh, tenke du på hvordan en "lager" en jente?? E jo nesten umulig å bestemme, men jeg vet at guttesædceller svømmer fortest og dør fortest, mens jentesædceller svømmer senest og lever lengst. Det vil da si at har du sex dager før eggløsning kan det være større sjans for å få jente, mens sex rett før kan gi gutt...... Men det finnes ingen fasit, bare vær glad at det er velskapt:) som jeg rekner med du vil bli!

Skrevet

Har hørt at i par som har ønsket seg veldig jenter, har dama ridd hver gang, og det har funka for de som jeg vet har prøvd det (nå forteller kanskje ikke de som ikke har fått det til på den måten om det da...). Logikken skal være at det er tyngre og svømme oppover (mot tyngdekrafen) og at guttesædcellene dør på veien...

Skrevet

Har hørt at lyset må være på hvis du vil ha jente, men det er kanskje litt for sent å tenke på nå ;o)

Min tante har pr i dag 4 jenter, så vi har konkludert med at de aldri får tid til å slukke lyset! *ler*

Skrevet

Den oppskriften jeg har mest troen på og som jeg ser funker for mange av mine bekjente er dette med at "jentesperm" overlever lengre enn "guttesperm". Det vi har gjort (har en gutt fra før) er å ta en EL test. Når en får utslag på denne testen står det i bruksanvisningen at man har EL 24-48 timer etter utslaget. Det vi gjorde var å ha sex ca 30 timer etter utslaget og ikke dagen etter. Da innbiller vi oss at det kan bli en jente.Hehe, kjekt å eksprimentere litt..Sist gang brukte vi EL test også, hadde sex ca 48 timer etter utslag på test og fikk en gutt!! Ble gravid på aller første forsøk sist så nå får vi se om vi er like heldig denne gangen:-)

Lykke til med jenteforsøk for oss begge:-)

Skrevet

Kjenner noen som hadde 3 gutter og ville ha en jente. Jentespermen er jo seigest, så mannen satt seg i et varmt bad, før han hoppet opp i høya. Det ble jente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...