Gå til innhold

Er det bare jeg, eller er det blitt ganske dødt her inne???

Anbefalte innlegg

Virker som om det har vært lite altivitet her...

Har selv ikke vært her inne på en bitteliten stund, men har heller ikke noe å si lengere..Står jo på stedet hvil og føler jeg ikke kan hjelpe noen...

Noen som har det på samme måte, eller er det bare meg tulleruska som har det???

Fortsetter under...

Annonse

Hei=)

Har blitt litt dødt her ja. Jeg prøver å holde meg mest mulig unna, for jeg blir alt for oppspilt. Må prøve å fokusere mest på trening, oppussing og eksamen nå, og legge til side babytankene. Hjelper faktisk å ikke være her hele døgnet *hihi* Jeg var jo alt for avhengig;-P

Haha... helt enig Dreamer...

Uff blir jo helt ødelagt av å være her...=o( Ikke bra...Tror jeg kommer til å ta en liten pause..:Har jo masse eksamner og sånt som kommer nå...

Får se om humøret mitt blir forandret til det gode igjen..Si det sånn: DET TRENGS...Sa ikke hadet eller noe til sambo idag..Ikke hadet nuss heller=o( (en liten rituale vi har hver morgnen...)..Orker det bare ikke...

Men kommer nok kanskje ikke til å bli helt borte, må jo oppdatere litt, eller så er jeg jo på MSN, tror jeg..hihi

Vel vi snakkes...

Masse klemmer fra meg

Annonse

Det hjelper mye sånn jeg gjør nå. Kommer inn bare på kvelden og svarer på det jeg kan:) Så blir jeg ikke så gira, men vet samtidtig hva som foregår med dere:)

Jeg vil heller ikke nusse sambo når jeg er sur på han. Jeg vil at han skal ha det like forferdelig som meg... Det er jo de som gjør at vi føler det som vi gjør. Selv om det ikke gjør saken noe bedre at vi blir sure.

Masse klemmer

Hei jenter..

Jeg har ikke vært her inne fordi jeg har fått mensen og vært ganske deppa... Og så jobber jeg en del da.. Så er travelt opptatt.

Vi står ikke på stedet hvil, men har tatt enda et steg til bake... Og det er veldig frustrerende!

her er det dødt ja... føler meg medskyldig, for jeg er ikke så aktiv lenger. Har funnet ut at det tar alt for mye tid å være her så mye... dessuten blir jeg litt sånn "baby-toillat" i hue av å være her for ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...