Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Har blitt spådd av flere her inne, bla. nattinatt og bare fått feile svar why???
nattinatt Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Ja,sikkert av meg,som ikkje har vore her inne før igår!!Takkar liten.Har du så behov for å henge meg ut du då,hm?Skal ikkje ta spåinga i frå deg her inne,det skal du få lov å ha om du vil.Er forresten frivillig kven de spør,og er du dyktig til å spå,så spør de jo deg og vel??? For kjære deg,du skriver jo litt feil då,sidan eg ikkje har vore på bim tidligere,berre på dib,ingen som svarer på den måten der.Ta det med ro,skal ikkje ta i frå deg dine å spå eg.Eg forstår du vart litt snurt igår,men dette er da barnslig av deg?Krangledebatten er då ikkje her vennen???Rart du berre kom på meg??For elles så er det vel berre deg,,,,Og eg signerer med eit nick!!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Hm, beklager altså men jeg spår ikke. Hadde jeg gjort det så hadde jeg vel spåa meg sjølv!Eg hell å til på Dib.no så..
nattinatt Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 dib som er ramla ut??spå seg sjølv?ikkje mange som kan!!heldigvis for det
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 er klar over at dib har ramlet ut. Jeg spår meg ikke selv, SIER JO AT JEG IKKE SPÅR..men det kunne jo du sikkert ha spådd selv..nåh...trankt der inne skjønner jeg.Men ja, man kan jo spå seg selv, kjenner flere. Å ja, grunnen til at jeg ikke vil bli spådd av de jeg kjenner, bla min mor, er fordi jeg IKKE vil at de skal vite om enkelte ting jeg lurer på, som du kanskje forstår om du vet hvem jeg er..
nattinatt Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 stå fram,send mail,diskutere dette her?kva er vitsen?trur det er somme ting som ikkje alltid er like kjekt å høyre innimellom eg.nei,her inne svarer eg deg ikkje meri.Du får være tøff nok å stå fram.
Lille trille satt på hylle Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 mulig jeg er stygg som spør, men gjør det likevel... hvor står det at svarene er 100 % riktige?? jeg har også blitt spådd,både riktig og galt. men har også fått med meg at man skal ta det som blir sagt med en klype salt, og at de som spår også kan ta feil...
gilmore girl Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 huff å huff....la nå dette ligge da å la nattinatt få fred.
tusseliten Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Spår du ikke?????? neivel..... Jeg sendte en mail til nattinatt. Der eg skreiv at eg hadde termin 5 mai. Så skriver du dette: "Ser du kommer til å føde i desember og det blir tre gutter, en på 9 kilo. Det er tre forskjellige fedre og den ene snakker flytende dansk, har store føtter og er gudsgave til de eldre. Pass på nøklene dine, noen kommer til å stjele motorsagen din." Ser du har skrevet slikt til flere her inne. Eg har fått 2 slike av deg! Er dette bare for å lage kvalm? For å henge ut di som spår? Skremme di som gjerne tror....? Må du se å våkne opp lille deg!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #10 Skrevet 23. april 2007 Men herregud da...hvordan tror du at jeg får svart på mailene til nattinatt da???
nattinatt Skrevet 23. april 2007 #11 Skrevet 23. april 2007 Ikkje så bortreist i hodet du heller at du ikkje skjønte ho meinte her inne på sida???Men du er ein kverulant,som lager kvalm her inne,og gir så dårlige energier,at me som spår ikkje klarer å være her inne!!!.Må ha lite å ta deg til med.Men det er jo synd på deg,du har det ikkje mykje godt i livet,og med deg sjølv,ikkje vanskelig å sanse det.Så eg synest synd på deg.Håper livet gir deg bedre dager.Men då må du snu om,og ikkje være så negativ mot alt og alle.De rundt deg liker deg ikkje så veldig,for du er alltid så tverr,og skarp,og har lite kjærlighet å gje.Så fekk du litt spåing du og.Kunne gitt deg meir,og du veit godt at det stemmer!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #12 Skrevet 23. april 2007 hehe der tar du feil igjen jo...har du mye mer å gjøre da som sitter å spår sånn..hehe snakk om å gå i grøten da...vil tro du bruker mer tid på tull en hva jeg gjør.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #13 Skrevet 23. april 2007 For å si det sånn så er jeg borte fra hjemmet fra 05.30 til 17.30! Jeg har vel mer enn det du nevner nå for å sidet sånn. To unger å er alene med de! Men det trenger du vel ikke å spørre om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå