Gå til innhold

Gravid igjen...

Tenker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 1år,og bor ikke med barnefaren lenger.

Har klart å blitt gravid igjen ,med sammen faren,men klarer ikke å se for meg at vi klarer dette..

Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bære fram barnet,og være alene med 2små under 2år... eller abort (ikke veldig lyst)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg behold barnet. Du må gjøre som du føler for :) Lykke til :)

Skrevet

Oi.. du må gjøre det du føler fro kjære deg ;o) Vet det kanskje høres flåsete ut, men er utrolig viktig at man er enig i den beslutningen man tar...

På en måte er det greit å ha to barn med samme far, men dersom du skal være alene med to så små barn medfører det veldig mye jobb de neste årene for deg. VAnskelig å gi deg råd for vet ikke hvordan du klarer deg alene nå..

Det var mine tanker :)

Skrevet

mine to barn har samme far og når han akkurat hadde flyttet ut fant jeg ut at jeg var gravid igjen....da var sønnen min 5 mnd....etter mye om og men bestemte jeg meg for å beholde barnet og har nå en på 3 og ei på 2 år...det ble bare 12mnd og 15dager mellom mine...

det er et utrolig vanskelig valg...jeg hadde heller ingen støtte av barnefar...er nå 100% alenemor, men jeg angrer ikke et sekund!!

Og helt ærlig, så trodde jeg det skulle bli mye verre enn det det ble:)

lykke til iallefall:)

Skrevet

Fikk to tette da jeg var 18 og 19, budde sammen med barnefaren men han var ikke "tilstede" så det ble med at jeg hadde alt ansvaret for de. Det er TØFT! men alt går om en er innstilt på det!

Skrevet

lykke til...jeg tror du vet at det som er riktig er å beholde barnet:)

Skrevet

det som er viktig er at du følger magefølelsen din... og egentlig så synes jeg at det du skriver svarer for seg seg selv, du har ikke lyst... d kan bli tøft m to små... men tenk på alle herlige stundene du får, uansett... lykke til. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...