Gå til innhold

Hei ! Er det noen her som har testet negativt på forventet mens dag.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hørt at det er noen som ikke tester positivt før en god stund etter IKM.

Ikke testa igjen da?

Ville nok ha gjort det, og så lenge TR ikke er kommet så er det jo håp :)

Krysser fingrene for deg

Noen flere ??=) Ingen tr i dag heller =) lurer på å teste igjen i dag =)

Hvis testen er negativ så hvorfor kan ikke bare tr komme og ferdig med det!!!!! AHHHHHHHHHHHHHHH blir sprø =) Vet det er mange andre her i samme situasjon LYKKE TIL ALLE SAMMEN !!!!!!!=)=)=)=)

Annonse

he he... testet negativt på torsdag da jeg var sikker på at jeg skulle ha tr, men når jeg regner på det så skulle jeg hatt tr forige tirsdag( enda lenger over tiden ). Må hvist bare løpe ned på apoteket å bli ferdig med det=) Lykke til , til deg og !!=)

Spennende! Krysser fingrene for en positiv test på deg i dag!!:-) Jeg hadde IKM sist onsdag, testet negativt, har ikke turt å teste igjen - greit å leve med håpet, men skal teste igjen på onsdag tror jeg;-) Nå vil jeg bare at mensen skal komme - har ikke noe særlig tro på at jeg er gravid - er bare 1.pp. Du må holde oss oppdatert! Lykke til:-)

Testet negativt nå også=( sjønner ingenting kan ikke tr bare komme da??=( Har funnet ut at om den fremdeles er uteblitt til helgen så får jeg ta enda en test da =) Lykke til på onsdag 2 små ,prøver igjen !!!!! du må oppdatere du og =) !

Så dumt da:-( Men så lenge TR holder seg unna, så er det fortsatt håp:-) Kan jo hende kroppen din produserer for lite HcG foreløpig til at det slår ut på en test. Skal holde dere oppdatert!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...