Gå til innhold

Hemmelig venn - vi utvider

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fårstått det riktig når at jeg får opplysninger om min venn, og skal lage en gave ut fra disse opplysningene, men denne vennen vet ikke hvem jeg er, og jeg vet ikke hvem min hemmelige venn er, og at man ikke mottar pakke fra den personen som man sender pakke til?

Og at denne hemmelig-venn runden ikke har noe tema, og at gavene som sendes ut skal være til den hemmelige vennen, ikke til barnet/barna dens?

Var inne på hemmelig venn under debatter på dinbaby å kikka på trådene der...

Det går an å gå inn å se hvis man skriver www.dinbaby.no, men det går ikke an å skrive innlegg der enda.

Ja, du har forstått riktig :)

Det kan selvfølgelig skje at man blir hemmelig venn til hverandre, det er jo trekning av hemmelig venn så man vet jo aldri. Men i utgangspunktet er jo sjansene større for at du blir hemmelig venn til en annen enn den som er hemmelig venn til deg. Så man får en gave fra en ukjent, og sender gave til en ukjent. Poenget er jo å finne på en hilsen i posten som passer perfekt til din hemmelige venn, ut fra opplysningene den har gitt. Syns du at din hemmelige venn har gitt deg lite opplysninger om deg selv, kan du prøve å fiske litt mer på hemmelig venn-forumet.

Det vil bli avslørt hvem som er hvem sin hemmelige venn, sånn som du kan lese på siden til "prosjektet" :) Da vil liste bli lagt ut der, så alle får se hvem som har hatt hvem.

Det er ikke noe tema på denne runden, nei, og det er til mammaen og ikke til babyen denne gangen :) Neste runde blir det hilsen til babyen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...