Gå til innhold

emmaljunga city cross vs cerox??!!help:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå kommet frem til at jeg skal kjøpe meg en emmaljunga vogn, står nå og tipper mellom city cross og cerox, skal ha baby i august så trenger en vogn som kan brukes både på sommer og vinter,fra nyfødt til gammlere. noen som har noen erfaringer eller har en av vognene selv som kan anbefale en av d???? synes de ser ganske like ut. neon som vet om de er å få kjøpt i trondheim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har ikke noen vogn enda men jeg har valgt mellom disse 2 og tror jeg går for city crossen. Jeg har termin i slutten av juli og har kommet frem til at jeg må kjöre en del i sne og da tror jeg hjulen på cossen er bedre (en på rudo som sa det). Men jeg må fölge med på denne tråden for å se hva som kommer frem... ;o)

Skrevet

ok,takk skal du ha!:)

Skrevet

bebito selger emmaljunga i trondheim (ved solsiden). Jeg har city crossen og er kjempefornøyd. Ikke lett å velge mellom disse to vognene, de er ganske like. Men city crossen er lettere og litt smalere i understellet enn ceroxen. Begge har luftkanalhjul så den kommentaren om hjulene skjønner jeg ikke helt. Men city crossen var god å kjøre på snø hvertfall. Ellers kan du ha city bag på crossen, på ceroxen må du enten ha hardbag eller softbag satt inn i sportsdelen (samme mulighet har du selvsagt på city crossen). På ceroxen kan du ikke ta av sportsdelen. Dette betyr at hvis du slår sammen vognen blir sportsdelen m hvis du skjønner. På city crossen kan du ta av sportsdelen og slå sammen understellet. CC har ikke vendbart håndtak. De gangen jeg har bruk for å snu, har jeg løftet av sportsdelen med ungen sittende i og skiftet retning. Litt tyngre selvsagt men det går an:-) nå står han og holder i meg mens jeg snur sittedelen. Spør hvis du lurer på mer. Jeg hadde ikke city bagen, kjøpte vogna når gutten min var 6mnd. Hadde softbagen fra teutonia i vogna den første uken, så la jeg han i sportsdelen i lammepose.

Skrevet

ok. tuusen takk!!:) da blir det nok en city cross:)

Skrevet

kjøpte emmaljunga city cross senest i går, er kjeme fornøyd med den, den er såå fin :) hihi.. kjøpte mykbag til den, for syns citybagen ble litt i dyreste laget! :)

Skrevet

Jeg har city cross med city bag. Jenten min ble født i februar, så hun har hatt god plass i bagen oppi en lammeskinnspose. Jeg er super fornøyd med vognen. Foruten at den er lett, enkel å legge sammen og tar liten plass, er den også utrolig stilig:-) Jeg er skikkelig kry når jeg er ute å triller!

Skrevet

ok, så greit og vite. hvor mye kostet city bagen da? var usikker på hvor god plass det var i den når man har lammeskinn eller annen vinter pose i den,er så mange vogner som har så liten bag at d nesten ikke er plass til babyen med en vinter pose i, men høres ut som om det er god plass til vinteren i denne da! nå gleder jeg meg bare på å kjøpe ny vogn!:)

Skrevet

jeg kjøpte min vogn før jul på rudo grønland, pris for vognen var 4795. Nå var jeg på rudo ullevålsveien denne uken, og prisen var så vidt jeg husker: vogn 4895, city bag 1795 (el 1895???), softbag/hardbag 1195, vanlig fottrekk 150, eksklusivt fottrekk 350. Har ikke city bagen, så vet ikke om det er plass til lammepose i den:-)

Skrevet

Jeg synes CC vogna til Emmaljunga er helt rå! Det foresvever meg at det må være mere praktisk å ha CC som helårsvogn p.g.a. hjulene. Ceroxen vil nok bli vanskelig å trille i snø og slaps p.g.a doble hjul...

I Trondheim er det Bebito som fører Emmaljunga.

Skrevet

cerox har ikke doble hjul, det er city jet'en, ev city cerox360 med svingbare hjul foran. Cerox har 4 luftkanalhjul som cc, men de er litt større tror jeg, ellers like.

Skrevet

Selv har jeg valgt Cerox pga. det vendbare håndtaket.. Men kikk innom Bebito og prøv begge! :) Og fort deg!!!! Er laaaaaaang bestillingstid om du vil ha en spesiell farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...