Gå til innhold

hvor lang tid tok det før dere ble gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra dere sluttet å bruke prevensjon til dere ble det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er en lingnende tråd litt lenger ned, dyter den opp for deg=)

Skrevet

Jeg sluttet på p-piller i januar og hadde en mens før jeg ble gravid i mars..... Hadde da hoppet av i svingen hver gang, bortsett fra en! Så det må da ha slått til denne ene gangen...hihihi :)

Skrevet

Hei! Første gangen brukte jeg 4 år på å bli gravid, og har nettopp funnet ut at jeg er gravid med nr 2 etter bare 5 mnd prøving:o)

Skrevet

Jeg sluttet med p-piller i mai i fjor etter fire års bruk. Nå er vi 3 mnd på veg, så det tok litt tid men..

Skrevet

Hmm... hadde vel 3 eggløsninger etter at vi bestemte oss for å "slutte med prevensjon" (PFC). Det var planlagt, men vi regnet vel egentlig med at jeg ikke kom til å bli gravid så fort...hører jo hele tiden at det fort kan gå et år.. Og vi prøvde ikke så veldig aktivt heller (ikke så ofte sex eller planla det til eggløsning), var bare at vi ikke brukte noe prevensjon.

Skrevet

Sluttet med prevansjon i september, ble gravid i februar. Ikke aktive prøvere, bare tok det som det kom:)

Skrevet

Sluttet med p-piller i august, er nå 12+6 :-)

Skrevet

Forige gang brukte vi over et år. Denne gangen satt det på andre forsøk.

Skrevet

Første gang brukte vi 7 mnd, da tok vi det som det kom... og ble skikkelig overrasket!

Andre gang har vi brukt 9 aktive prøveperioder på, er 4+4 idag, og tar en dag av gangen, fordi vi hadde en sa for to mnd siden. Så tålmodigheten har vært strukket leeeeenge!

Denne gang skal det gå bra, føler det på meg ;o)

Skrevet

Jeg ble gravid etter 1. forsøk. Sluttet på pilla i februar, fikk mensen og er nå ca 7 uker på vei :D

Skrevet

1. forsøk på nr. 1 og 5pp på nr. 2. Er 5+5 i dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...