mamma_i_08! Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 ...men ville bare legge inn et nytt innlegg angående å bli bedre kjent med andre som også er inne i denne spennende fasen av livet Jeg heter Julia, er 23 år, singel og hetero, og bor i Rogaland. Nicket mitt er mamma i 08, men det blir feil nå som jeg har utsatt "oppstartsfasen" et år (dobbelt sukk) pga bosituasjon, og satser på første tur til danmark i Juni/Juli '08. Blir nok ikke før 09 på meg. Dersom noen kunne tenke seg å dele erfaringer/tips o.l via email ta kontakt på mail; [email protected] Ønsker veldig å bli kjent med andre som enten planlegger, er midt oppi EL testing, eller til dere som venter en liten. Håper alle har hatt en god helg!!
StorkeMammaen Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Hei mamma i 08/09 Jeg sendte deg en mail for en tid tilbake, men kanskje du ikke har fått den? Jeg er 22, singel og lesbisk og bor like utenfor Drammen. Har journalsamtale i mai, og håper på å starte inseminering i juni/juli. Jeg var i samme situasjon som deg i fjor, og bestemte meg for å vente et år, pga jobb og bosituasjon. Har 5 porsjoner som ligger å venter på meg.
mamma_i_08! Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2007 Heisann, nei har desverre ikke mottatt den mailen Men har du en mail adresse så kan jeg prøve å sende en mail til deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå