Gå til innhold

Kan det være en annne far enn han jeg er 99 % sikker på det er?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid og er vel egentlig 99 % sikker på hvem pappaen her.

Vi var bestevenner, men vi hadde sex med hverandre flere ganger over flere år. Litt sånn, i et forhold uten å være i et forhold, og uten noen "elsker deg" følelser. Ingen forpliktesler

Uansett da, I mnd X kranglet vi. Hadde" make up sex" samme kveld (23 i den mnd)

Dagen etter (24) var jeg ute og endte i seng med en annen som hadde også hatt et fast seksuelt forhold til over en periode. Han brukte ikke kondom, men kom ikke i meg heller.

Etter dette har jeg kun hatt sex med bestevennen frem til dd

Så kom neste mnd Y. Og jeg fikk mensen den 7

I den perioden jeg antagelig har hatt EL ( dag 15 ville være den 21)(har 28 dagers sykluser ) hadde vi sex dato 17 og 21. Men har ant hatt EL mellom disse to datoene.

Så kom mnd Z og den 4 den mnd testet jeg positivt.

Det er ikke lenge igjen til fødsel nå, men nå begynner jeg liksom å få litt angst. Hva om et eller annet merkelig skulle ha gjort så dette barnet ikke er bestevennens?

Var på første UL 6+4 og da stemte det med at jeg ble gravid i mnd Y. På ord Ul også mtp mens terming kontra UL termin.

Hva tror dere?

Jeg gikk også på p-piller, så dette var ikke en graviditet som var planlagt og vi snakket mye om beholde/ikke den første tiden.

Så er ikke ute etter å dømmes her, kun beroliges mtp at det er fysisk umulig at det kan være noen andre enn bestevennen

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

var ingen som ba om en leksjon i prevansjonsbruk her..

En ting til alle som stikker de perfekte nesene sine inn her for å lese om oss "umoralske flyfillene": Hva gjør dere her inne?? Er det nyskjerrigheten som styrer dere, eller liker dere å sitte å godte dere over folk som har det vanskelig??

Jeg har vært dum, ja jeg vet d. Men la nå d være mitt problem. Om det irriterer dere så er d jo bare å la vær å klikke dere inn på denne debatten og la den bli brukt til d den skal brukes til, ikke som en moraliserende pekefingdebatt...

Om jeg fikk valget om å være flyfille og å være så sneversynt og fordømmende som dere er hadde ikke valget vært vanskelig:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...