Gå til innhold

Noen som er sykmeldt pga trøtthet?


mamman til snupp

Anbefalte innlegg

Får man sykmelding pga det?

Jeg blir så vanvittig sliten om dagen. Orker ingenting etter jobb, så vidt jeg holder ut på jobb også, og etter jobb ligger jeg bare rett ut. Mosjon og luft er jo også viktig, men jeg har ikke sjans til å få kombinert det med full jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. Vet ikke jeg, men skulle tro legen kan skrive sykemelding ved trøtthet. Må sannsynligvis være "veldig trett" feks at du blir så trett at du ikke følger med når du kjører, at du blir svimmel ol. Dette har jeg faktisk tenkt på selv da det er meget relevant for meg også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er ikke sykemeldt, men er også veldig trøtt. Var det sist gang også, men det som hjalp meg var å fortelle det ganske tidlig til sjefen. Da forstod han jo hvorfor jeg var så sliten, og ble det for ille var det ok at jeg gikk hjem tidlig.

Viss det er noen trøst, så går det jo mest sannsynlig over om ikke så mange ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykemeldt fra full jobb i hjemmesykepleien, jeg er så trøtt at jeg ikke orker å svare når de spør meg om noe så det er helt umulig. Det er jo ikke til å få til å bare gå og sette seg en time. Har også hatt blødninger og det gjør det jo ikke bedre. Men denne trøttheten er noe av det verste jeg har vært med på!! Nå er det viktigst at det går bra med barnet, så får kommunen seile sin egen sjø. Vi betaler skatt så det holder hehe.

Har heldigvis en grei lege som vet hva det har kostet meg å endelig bli gravid..

Er 10 uker nå og lurer på når en kan bli sikrere på ikke å miste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...