Gå til innhold

felles jordmortime i trondheim 15. mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere hær som skal på den jordmortimen som er felles for alle med termin i november?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei? hva er dette? Hvem og hvor?

Skrevet

det er kun for de som tilhører midtbyen helsestasjon...har du kontaktet en annen helsestasjon så har du sikkert fått en annen time:)

Skrevet

Hm.. dette må jeg sjekke ut. Har hele tiden trodd legen fikset jordmor jeg, men nå vet jeg det ikke er tilfelle. Skal ringe og forhøre meg i morgen! Går ut i fra at jeg hører til Østbyen...?

:-)

Skrevet

ja det må du nok gjøre selv, fikk en lapp av legen der alle helsestasjonene sto, så fikk jeg beskjed om å ringe så fort som mulig

Skrevet

Jeg skal!

Jeg fikk råd av ei venninne å ringe så fort jeg var blitt gravid, så jeg ringte sa i fra da jeg var 6 uker på vei eller noe sånt. Fikk brev like etterpå om at jeg skal på gruppesamtale 15.mai.

Så artig at det var fler på bim som skulle det... hehe Hvor langt er du på vei? Jeg er 10+5 i dag.

Skrevet

hei hei

så arti at det var flere hær.

jeg er 11+0 i dag, etter det legen sa. men blir litt forvirret for etter denne siden har jeg vært i uke 11 ei stund no, men trur jeg velger å forholde meg til det legen sier

er det din første el?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...