Gå til innhold

Noen som er sykmeldt pga trøtthet?

Anbefalte innlegg

Får man sykmelding pga det?

Jeg blir så vanvittig sliten om dagen. Orker ingenting etter jobb, så vidt jeg holder ut på jobb også, og etter jobb ligger jeg bare rett ut. Mosjon og luft er jo også viktig, men jeg har ikke sjans til å få kombinert det med full jobb.

Fortsetter under...

Er ikke det, men forrige gang var jeg 20% sykemeldt fra jobben de siste ukene foer termin pga sliten og troett, slik at jeg kunne begynne litt senere paa morgenen. Men hvis det er noen troest pleier denne troettheten i starten av graviditeten aa gi seg, saa den beste loesningen er vel kanskje aa lytte til kroppen naa, og bare sove mye, og heller ta trimmen naar det blir bedre igjen.

Det er helt naturlig å være trøtt og sliten i perioder av svangerskapet. Hvorvidt man trenger sykemelding fra jobb pga det kommer vel an på hva slags jobb du har. Er du feks kranfører eller pilot og setter folks liv og helse i fare hvis du sovner på jobben er det kanskje en god ide å sykemelde seg eller få andre arbeidsoppgaver...

Selv tar jeg en liten power nap med hodet på tastaturet av og til og så ligger jeg på sofaen mesteparten av kvelden. Ikke ideelt, men dette er noe som går over.

OG, like greit å venne seg til å være litt trøtt, hehe... ;-)

Hei...

Jeg sover hele tiden og den lille tiden jeg er våken er jeg så trøtt at jeg ikke orker å gjøre noen ting. Det har så smått å slippe litt taket nå... Det var ikke noe problem for meg å få sykemelding. Legen bare så på meg også sa han at jeg ikke så bra ut. Jeg ønsket ikke å sykemelde meg helt så jeg startet med 50%. Etter en stund hvor jeg bare ble mer og mer sliten, tok jeg 100% sykemelding. Nå er jobben min tøff både psykisk og fysisk, så jeg fikk ikke gjort så mye på jobb uansett.

Hilsen en som gleder seg til å begynne på jobb igen...

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...