Gå til innhold

Skal vi ta en ny BLI KJENT runde?

Anbefalte innlegg

Alder: 29 år

Sivilstatus: Gift

Hvilken klinikk: Ullevål

Barn fra før: Nei

Yrke: Jobber med kommunikasjon

Prøvere lenge? Føler det ja, blir tre år nå i mai... Og det er tre aktive år. Fant til slutt ut at jeg har endometriose, og har to laparaskopi-operasjoner bak meg. Første "mislykkede" forsøk nå i påsken, men har to gull på frys. Prøver på egenhånd frem til frys som blir rundt sommeren :-)

Fortsetter under...

Heisan!

Alder: 33 år

Sivilstatus: Samboer

Hvilken klinikk: Aleris

Barn fra før: Njet

Yrke: Noe med media (som ungdommen sier)

Prøvere lenge? Sluttet på p-piller sept.05. Aktive prøvere i et drøyt år.

Bortsett fra mine tette eggleder, ser ifølge gynekologen alt bra ut. Derfor håper vi veldig på at IVF skal oppfylle vårt største ønske :)

Ferdig utredet. Skal til samtale på Aleris denne uken. Håper å starte så raskt som mulig!

Hei

Alder: 30

Sivilstatus: samboer

Klinikk: Riksen

Barn fra før: 0

Yrke: sykepleier

Prøvere: som nicket avslører; 20 (snart 21) pp...

Skal nå prøve AIH mens vi venter på prøverør, men håper selvfølgelig vi slipper prøverør da... :)

Alder: 26

Sivilstatus:Samboer

Hvilken klinikk: Riksen

Yrke:Innen Regnskap

Prøvere lenge?: Ja, 2,5 år, så begynner å blir utolmodig!

Er igang med vårt 1 IVF, 3 sprøytedag, så skal inn til kontroll på torsdag, gleder meg kjempemasse. Sambo hadde dårlig saækvalitet, men nå så det ut som den siste prøven han tok på riksen var innenfor normalen. Har ikke funnet noe feil hos meg.

Annonse

Alder: 31

Sivilstatus: Samboer (8 år)

Hvilken klinikk: Riksen, hadde egguttak idag mandag uke 17, så vi venter i spenning på om det har gått bra.

Barn fra før: Ingen dessverre

Yrke: Økonom, jobber som controller

Prøvere lenge?: Rundt 2 1/2 år

Elsker skravlekvelder med venner og bekjente. Bygger hus om dagen, så dette er i ferd med å bli en hobby det også. Reiser mye,har Italia som favorittland- forhåpentligvis blir det en tur dit i løpet av sommeren. Glad i å male og være kreativ.

Alder: 33/32

Sivilstatus:samboere i 7 år

Hvilken klinikk:

Barn fra før: 0

Yrke: Optiker

Prøvere lenge?: 4 år. Har vært igjennom 5 forsøk, 4 med lang behandlig og et frys + icsi i naturlig syklus. Jeg har testet positivt på de 3 siste forsøkene, men hcg er for lav, og det blir konstatert ma i uke 11... På dette siste forsøket stiger hcg, men langt fra nok. Denne gangen skal vi se om kroppen ordner opp selv, men etter sommern er jeg sikker på at vi er igang igjen!

Jeg har lange dager på jobb, så når helgen kommer elsker vi å reise bort og bare kose oss! Vi har en øde gård i sverige og det er himmelsk å slappe av der :o) Om sommern har vi et stort telt stående på en campingplass for bare telt, helt nede på stranden (perfekt sandstrand), så vi får nok frisk luft! hehe. Ellers så er jeg avhengig av dere! -og av Lost. Liker og å se en god film, helst i armkroken hos min kjære. Kafèbesøk med venninnene er heller ikke å forakte!

Alder: 26

Sivilstatus: Gift

Hvilken klinikk: Helse Fonna, Haugesund

Barn fra før: Nei, desverre...

Yrke: Omsorgsarbeider

Prøvere lenge?: 2,5 år. Vi har vert under "Haugesund`s vinger i 1 år nå.

Har der hatt 2 ICSI forsøk, derav 1 SA, men fikk 4 egg på frys.

Skal nå til med første fryse forsøk forsøk forhåpentligvis i uke 18.

Interesser... vel, jeg intreserer meg for det meste egentlig...

Men hovedsakelig scrapping, kort laging, fotografering, interiør og blomster, kan vel si det meste som stimulerer kreaktiviteten...

Alder:snart 27

Sivilstatus:samboer

Hvilken klinikk:Haugesund sykehus

Barn fra før:nei

Yrke:sykepleier

Prøvere lenge:snart to år

Har tette eggledere, skal inn til forsamtale i mai, og håper så inderlig at vi rekker et forsøk før klinikken tar ferie i juli.

Har alltid ønska meg barn, og håper at det en dag blir vår tur til å få en liten baby:)

Er ei aktiv jente som liker å holde meg i form.Elsker å reise, spise god mat, skravle med venniner, se gode filmer sammen med min elskede samboer.

Ellers er jeg et familiemenneske, er så heldig å ha mange snille søstre og mange flotte tantebarn som jeg låner så ofte jeg kan..

Alder: 29

Hvilken klinikk: St.Olavs

Yrke: Førskolelærer

Prøvere lenge?:Snart 4 år...

Etter utredning fant vi ut at jeg har endometriose.

Ble operert sept- 05, og hadde 1.IVF juni- 06.

Ble gravid, men mistet i uke 9:-(

Har etter det hatt 4 innsettinger, der to har resultert i kjemisk graviditet, og to negative.

Nå har vi 5 egg igjen fra 2.IVF, neste frys er igang når mensen dukker opp!!!

Er ikke tvil om at dette tar på, og nedturene har vært mange.

Men har en utrolig flott samboer som jeg har vært sammen med i 10 år,

og sammen er vi sterke... VI GIR IKKE OPP!!!!

Annonse

Hei hei,

Alder: 25 år

Hvilken klinikk: Haukeland

Barn fra før:Nei, bare en pus:)

Yrke: Resepsjonist

Prøvere lenge?:4 år. Skal igang med 2 ivf forsøk nå, begynner på spray på torsdag! :) Så håper på bedre lykke denne gangen:)

Heia:)

Alder: 23

Sivilstaus: Samboer

Klinikk: velger Rikshospitalet når den tid kommer:)

Barn: 0

Yrke: Driver på å søker ny jobb.

Prøver: 4 år

Vi har prøvet i 4 år uten lykke, har prøvet 3 kurer enkel pergo. Skulle inn på ny time til gyn i april, men har ennda ikke fått noe time i posten.

Samboer har fått valget om å bestemme behandlings plass: Rikshospitalet. så nå venter jeg bare på brev i posten slik at vi kan komme oss videre!:)

Alder:32

Sivilstatus:Samboer

Hvilken klinikk: St Olav

Barn fra før: Nope

Yrke: Planlegger i byggebransjen

Prøvere lenge?: Det er vel snart 2 år nå, har hatt en exu, og fjernet en eggleder. Kom med på forsøksprosjktet på St Olav så her har det gått veldig fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...