Gå til innhold

Redd for graviditeten og fødsel.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som syns dette ikke bare er super herlig..??

Jeg er redd og skeptisk..Liker ikke alle forandringene i kroppen.Og gruer meg til magen blir stor.er redd for hvordan jeg takler den biten.har nesten angst for å være gravid. veldig trist.vil bare være lykkelig og glad, og stolt over magen som blir større.

er det bare meg?

Fortsetter under...

Skrevet

Hei !!

Jeg liker heller ikke alle forandringene som skjer i kroppen. Det skjer så mye, og det er vanskelig å henge med. Tror det er viktig å stole på kroppen sin, at den vil klare dette. Og prøv å fokuser på ALLE de som har gjort det før. Vi er skapt til å bære frem barn. Og det klarer du like godt som alle oss andre!! Men det å ha angst for noe er veldig vondt. Har en type angst selv. Men det beste måten er å tenke positive tanker om det du er redd for. Tenk for en gevinst du får!! :o)

Kjempe lykke til!!

klem

Skrevet

Hei anonym!

Ta deg en liten tur på angstsidene. Der ser du at du ikke er alene og det er supergreie folk å snakke med der.

Skrevet

Snakk med jordmor eller ta deg en tur på fødeavdeligen hvis de har mulighet til å snakke med deg. De har god peiling sånn. Vet om mange som har fått god hjelp.

Skrevet

Hei....

Jeg var nok litt sånn i begynnelsen... Ble ganske overveldet av alle forandringene i kroppen. Hadde gledet meg veldig til å få barn, men ble ganske overrasket over hvor vanskelig jeg synes det var å være gravid.

Hvis ikke angsten slipper taket, så anbefaler jeg deg å snakke med noen om det.

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...