Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 jeg er gravid nå 7.1 fant ut jeg var gravid for 2 uker siden. før det så hadde jeg tatt noen Eer og speed en gang visste ikke at jeg var gravid. kan det ha skadet forsteret? det er snakk om at jeg gjore det den dagen barnet ble unnfanget og i påsken og jeg tok litt speed 3 dager før jeg fikk vite jeg var gravid.. tør ikke spørre legen min... har så jæææævlig dårlig samvittighet at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... kan babyen ha fått skader? for hvis det er dte jo bedre m abort enn at babyen skal være syk..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 ikkke misforstå vil gjerne beholde babyen altså gleder meg masse... men stikker i hjertet mitt når jeg vet hv jeg har utsatt den lille for.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Skjønner du er bekymret, men det har helt sikkert godt bra. Tenk på alle de narkomane som for barn gang på gang. Brukte selv pot og kokain et par ganger før jeg viste jeg var gravid sist, og fikk en velskapt gutt. Dette er lenge siden, og gutten min har det bra enda. Vil ikke anbefale det, men når man allerede har brukt det, så får man ikke gjort noe med det. Man må bare gjøre det beste ut av det.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 For det første skal ikke jeg være noen moralens vokter, du må gjøre det som passer deg best med livet ditt. Men jeg lurer på en ting, er dette et planlagt barn? I så fall så har du jo visst at du evt kunne blitt gravid å da er du DUM når du har tatt stoff. Selv om stoff uansett er teit. Jeg håper viskelig at barnet ditt ikke er skadet på noe slags vis. Det finnes mennesker du kan ringe anonymt og fortelle hva du tror, mener og er redd for. Narkomane føder friske barn så muligheten er jo stor for at ditt også er friskt og velskapt. Jeg håper som sagt det. Og jeg håper ogsa du har lært!! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Hvis du ikke skal være moralens vokter, hva er dette? For det første skal ikke jeg være noen moralens vokter, du må gjøre det som passer deg best med livet ditt. Men jeg lurer på en ting, er dette et planlagt barn? I så fall så har du jo visst at du evt kunne blitt gravid å da er du DUM når du har tatt stoff. Selv om stoff uansett er teit. Syns det var unødvendig. Tror du ikke hun har dårlig samvittighet nok som det er. Til HI: Du skal se at det mest sannsynlig går bra. Gjort er gjort, og spist er spist.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Jo det tror jeg hun har, har ingenting med det å gjøre. Men når en spør så får en svar. Og en må tåle å høre andres meninger, viss ikke er jo dette en ganske bortkastet side eller? Det er vel derfor en skriver inn her.?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 nei dette barnet var ikke planlagt.. fikk sjokk da jeg ble gravid for jeg bruker faktisk p-piller.... men men god å høre at dere sier det mest sannsynlig går bra..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Okay, det var langt i fra meningen å være frekk eller stygg med deg. Jeg har har mennesker nært innpå meg som ikke har hatt noen bra oppvekst grunnet stoff. Så jeg svarte mest sannsynlig før jeg fikk tenkt så langt. Jeg håper som sagt at det går bra med barnet ditt og det tror jeg det vil gjøre ogsa=) Det kan være stoff som gjør at pp mister en del av effekten sin.
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 hei hei... sikkert ikke så arti og tenke på at du tok dette mens du var gravid... men jeg snakket me legen når jeg fant ut at jeg var gravid, for hadde drukket litt i den første mnd( siden jeg ikke visste at jeg var gravid). Men da sa legen at barnet ikke lever gjennom oss den første mnd, så det er etter denne tid man bør tenke på va man gjør...altså viss man vet bør han ikke gjøre det i hele tatt sier for all del ikke at første mnd er fri... men det kan no være litt betryggende for deg å høre
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 takk for svar:) jeg er ingen rusmisbruker el noe, er faktisk første gangene jeg har prøvd både Eer og speed og det var i forhold til festing... er ikke noe jeg gjør daglig.. måtte bare får det på det reine hehe...
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 22. april 2007 #11 Skrevet 22. april 2007 Tror ikke du skal bekymre deg jeg HI for som det står over her så deler ikke fosteret blod med deg de første ukene. Dette går helt sikkert veldig fint. Du har jo forstått poenget siden du allerede sitter med dårlig samvittighet for hva du har gjort. Hadde vært noe annet om du visste at du var gravid da du tok det også. Er ganske sikker på at babyen har tatt skade av det du tok så tidlig. Ikke tenk mer på dette og gled deg over graviditeten du. Om noen mnd får livet ditt en helt annen dimensjon en fest og dop. Lykke til og kos deg:-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #12 Skrevet 23. april 2007 tror ikke du trenger å bekymre deg over dette i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå