Jente-77:-) Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Heisann, Bestilte meg Teutonia S3 igår men likte veldig godt Mistral også, så klarer ikkje legge den helt på hylla.... Grunnen til at eg ikkje bestilte Mistral var at eg er veldig lav, og på denne vognen er det vendbart handtak og på den ene siden klarer en ikkje å stille hantaket så lang ned som på den andre siden Pga hengslene på styret. Det eg da lurer på er om innsatsen på Mistral er vendbart slik handtaket heile tida kan brukest en vei, og at sittedelen kan snuest på samme måte som S3. Vet noen om dette går? Noen som har denne vognen og vil anbefale den? Har heile tida vert gira på 3-hjuling men ser jo at det kan vere en fordel med 4-hjuling.
2julibarn Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Hei, man kan ikke snu sittedelen på Mistral. Det går ikke ann å ta av sittedelen i det hele tatt. På Prestige derimot kan du snu sittedelen. Prestige ser helt lik ut som Mistral, den eneste forskjellen er at du kan ta av sposrtsdelen, den er noen cm høyere og veier en kilo mere. På Prestige kan du derfor også ha duobag (som den nye fashionbagen), den kan du ikke på Mistral. Jeg har selv Mistral og er superfornøyd! Kjøpte den da snuppa var 6 mnd. Utrolig god turvogn. S3 er byvogn, den er stivere og best på "flatmark", mens Mistralen er meget god på litt ujevt underlag, snø mm pga den gode dempingen. I butikker er det selvfølgelig lettere å svinge med S3 pga svinghjulet, men jeg vil heller ha Mistral fordi jeg går mere tur enn shopping. Mistraen er jo også lettere og mindre sammenlagt enn S3. Hvis du bor i byen og går på asfalt og shopping så er S3 en god vogn. Kommer du til å trille mere på annet føre så er Mistralen best. Skal du ha nyfødt, ville jeg heller valgt Prestige med fashionbag (i stedet for Mistral)!
Jente-77:-) Skrevet 22. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2007 Heisann og tusen takk for svar. Ikkje lett dette her. Eg har vert veldig bestemt på S3 fordi eg synes den er knallfin, lita vogn og har vert veldig bestemt på 3-hjuling. Hadde nok no kanskje valgt Mistral dersom handtaket hadde vert like lavt på begge sider, for den er rett og slett litt for høg fra den siden. Eg kommer nok ikkje til gå så masse turer på ujevnt terreng. Det blir nok mest på asfalt, sjølv om eg ikkje bur i en storby. Hmm, kanskje eg bare skal ha S3. Vogna må vere minst mulig og handtaket må vere lavt. Eg er bare 155 høg.....Så kan ikkje velge og vrake i vogner akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå