Gå til innhold

Holder dette til inngang?

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 39+5, og siste kontroll viste vekta 91 kg. Siden jeg bare er 160 cm høy er jo dette rimelig mye! Min normalvekt før jeg fikk barn (venter nr 3) er 60 kg og helst litt under det. Så totalt skal jeg ned 30 kg, inkl baby og fostervann etc da, men likevel er det over 20 kg... Grøss! Slanket meg 12 kg før jeg ble gravid denne gangen, håper jeg klarer det en gang til... Men jeg vet jeg ikke klarer dette uten oppbacking fra andre. Og min slankevenninne har gjort seg ferdig gjennom min graviditet... Så nå har jeg ingen å alliere meg med.

Kjenner også at kroppen min ikke har godt av å være så tung, gleder meg til baby er ute, da slipper jeg i alle fall noen av kiloene... Så jeg får beveget meg igjen. Bekkenløsning medfører jo at jeg ikke får trent eller mosjonert noe særlig...

Grunnen til at jeg legger inn innlegg, jeg har ikke fått kommentar fra jm el noe, bærer nok kiloene godt, men jeg er på jakt etter allierte som kan være med å backe opp hverandre i den tiden etter fødselen, og trenger også tips og ikke minst oppskrifter etc som inneholder lite kalorier etc.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9059239-holder-dette-til-inngang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...