Gå til innhold

Er jeg gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en utålmodig sjel, kan starte med det=)

I dager det 2 dager til ikm og jeg tester negativt.

Sist gang jeg var gravid testet jeg svakt positivt to dager før med quick respons, og "gravid" med digital testen en dag før.

Men det jeg lurer på er at på digital testen er der en synlig strek til, ikke så veldig sterk, men den er der.... kan detvære at hcg ikke er sterkt nok enda til å slå ut testen??

Vil så gjerne være gravid....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På digitaltestene skal man ikke se på evt streker, kun på displayet. Har selv lurt på det, når jeg har fått 2 streker på digitale test. Var ikke gravid da. Tok digitaltest på IKM denne gangen, og da stod det gravid. Det er kun displayet man skal forholde seg til.

Vent noen dager over IKM å ta en ny test. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm=)

Takk for svar... jeg vet jo egentlig at jeg bare bør vente litt med å ta men det er så vanskelig....=)

Har mange symptomer også så håper i det lengste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville også ha ventet til over ikm,bruker du digital test(CB) så står det gravid eller ikke gravid,ikke se på antall streker. Lykke til! høres egentlig ut som du er gravid for meg da! håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet=)

Og jeg vet vel egentlig at jeg ikke skal se på streker heller.. men greit å ha noen å prate med i ventetiden=)

Håper inderlig at den slår ut snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mitt første barn testet jeg negativt 3 dager før IKM, men var gravid. Testet positivt en dag etter IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å høre fra dere som opplever dette... hehe, erså lett å gå uti fra at når noen tester pos flere dager før så vil jeg og gjøre det=)

 

Tusen takk for svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...