Storkfrøken69 Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Hva tror dere har skjedd, joda jammen fikk jeg ikke en positiv eggløsningstest nå. Det var da som søtten! Legen på Nordica sa at jeg skulle sette en eggløsningssprøyte i morgen tidlige kl 09.00 og komme til dem mandag 18.00 og tirsdag 15.00. Det virker jo lovelig sent når eggløsningstesten er positiv i kveld. OGSÅ ER DET INGEN MAN KAN RINGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måtte bare hyle litt ) Etter mye diskusjoner, dro jeg til en venninne kl 24.00 og satt eggløsningssprøyten. Jeg har bestilt fly kl 06.15 i morgen tidlig. Også drar jeg rett og slett til Nordica og banker på døren. Jeg som trodde alt skulle gå så fredelig for seg denne gangen. Jeg må dra hjemmefra kl. 04.45 i natt, så det blir ikke mye søvn på meg gitt. Jeg håper ikke de tror jeg er full når jeg raver inn døren hos Nordica i morgen tidlig ) Hvis de ikke vil ta meg i mot, drar jeg til Stork. I need som sperm )
StorkeMammaen Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Kjempe masse lykke til Storkfrøken. "The sperminator" Håper virkelig du får det til. Klemmer.
Chaiemae Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Huff så dumt at det ikke ble helt slik det skulle. Lykke til i allefall. Jeg skal krysse fingrene for at det går bra.
Storkfrøken69 Skrevet 22. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2007 Takk ) Jeg er litt oppgitt og forvirret nå da. Fikk som sagt positiv test i går. I følge Stork skal jeg da insemineres i dag. Jeg dro derfor ned tidlig i morges og troppet opp utenfor hos Nordica. Da ingen åpnet da jeg ringte på, ringte jeg i stedet. Fikk Lindenberg på tråden. Jeg forklarte situasjonen og fikk svar at jeg skulle komme 08.00 i morgen tidlig. What!!!!!!! Jeg spurte pent om jeg kunne få betale for en ultralyd i dag, men fikk beskjed om at det ahdde de ikke anledning til. Jeg sa at jeg har opplevd at eggløsningen min har noen ganger har kommet veldig tidlig etter positiv test, var han sikker på at egget ville være der i morgen?. Jeg fikk da et kontant svar at han hadde drevet med dette i 27 år av sitt liv, så det var han helt sikker på........ Jammen er det forskjell. På Stork synes jeg alltid de har vært litt for lite sikre, men her er det jo stikk motsatt. Hahahahaha ) Vel, nå sitter jeg på samme hotellrom (slå den:o) som jeg hadde sist. Det skal bli deilig å sove litt. Har ikke sovet mer enn 1,5 time i natt. De var supersøte her. egentlig var det ikke innsjekking før 14.00, men det satt himmel og jord i bevegelse for at jeg skulle få et rom kl 9.30. Nå skal jeg bare slappe av, nyte livet og gjøre så godt jeg kan for å holde på egget til i morgen )
mamma_i_08! Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Så kjedelig at det ble så stress! Men jeg krysser virkelig fingrene for at det er et klart egg i morgen og at alt klaffer for deg denne gang!
Oh'rly Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Så leit at ting blei så rotete for deg denne gang, men du får roe deg ned og hvile ut så godt du kan i dag. Min erfaring er at det dukker alltid opp Noe som får opp pulsen et par hakk, men at det stort sett ordner seg likevel. Ta deg en tur i Botanisk hage, veldig fredelig og fint sted for avkobling :-) Tvi tvi!
Regnbuemor til 2 Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 Uffda! Med motgang kommer medgang! Er det ikke noe sånnt da? Her i huset har det alltid vært slik at når det virkelig gjelder i livet, da skjer det et eller annet tull, men at det ofte ser ut til å være noe som må til for å skape en balanse på et vis. Slik at når noe går skeis, så er det noe annet som går bra. Det er jo mulig at det er noe sånnt du opplever her nå. Krysser i allefall fingrene for deg her altså. Nå fortjener du virkelig at det blir spire, som sitter, godt!!! Masse lykke til...
En til kansje?!? Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Lykke, lykke til. Krysser fingrene for deg!
Trooghåp76 Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Ønska deg all lykke til! Håpa det sett der enda og at det klaffa. Når du har vært der ser eg frem tel og få hør korsn det va kontra stork. Kryssa fingrene.
❤lille stjerne❤ Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 Stakkars deg, så mye trøbbel og motstridende beskjeder!. Vi ønsker i allefall lykke til og håper det klaffer likevel! Prøv å få sovet og hvilt deg litt, det hjelper! Vi venter spent på å høre hvordan det går videre. Tvi tvi fra oss!!!!!
Storkfrøken69 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. april 2007 God morgen alle sammen ) Det er så deilig å kunne lese alle disse lykkeønskningene før jeg nå gir meg i vei til mitt "andre" Nordicabesøk. I dag får jeg forhåpentligvis lov til å komme innenfor døren ) Hvis det egget ikke i er der i dag, får Dr Lindenberg et relativt stort forklaringsproblem.....
callmebecka Skrevet 23. april 2007 #12 Skrevet 23. april 2007 Det egget bør være der idag! Og inntil det motsatte er bevist, så er det jo litt deilig med noen som er så sikker i sin sak, men jeg skjønner at det er uvant. Vi har jo vært nødt til å bli "eksperter" på vår egen kropp og syklus fordi prosessen er som den er, og da er det jammen ikke lett når noen kommer og skal overta kontrollen... Krysser fingre for at egget ditt er superklart, at den riktige cella finner det først og at spiren til baby oppstår før dagen er omme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå