Gå til innhold

Så kom jeg hit-igjen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da ble jeg en "over 35 som prøver"- igjen....

Begynte å blø på torsdag, og i går konstaterte gynekologen at jeg hadde hatt SA. Trenger heldigvis ikke utskrapning denne gangen. En god start på våren har tatt en ny vending.

Sukk.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lisk.

Dette var ubeskrivelig trist å lese.

Urettferdig rett og slett.

Jeg håper det går greit med deg,og at du klarer å se fremover igjen.

Klem fra

Skrevet

Trist å lese....ikke noe annet å si om det. Dere har vel en annen mulighet, men det er klart at en håper det beste. Ønsker dere lykke til, om dere får det til selv, eller får fart i adopsjonen.

Skrevet

Huff! Det var leit!!!!

)))))))trøsteklemmer(((((((

Skrevet

Det var trist å høre. Ikke alltid så lett å se framover når man opplever noe sånt, særlig ikke etter å ha strevd lenge. Men jeg håper at du klarer det etterhvert. Barn skal det bli, på den ene eller andre måten.

Skrevet

Huff så trist da. En stor trøsteklem sendes din vei... .) Og masse lykke til videre. Håper en liten superspire klorer seg godt fast snart!

Klem

Skrevet

Nei og nei!!! Triste greier Lisk, hadde det skjedd meg hadde det tilta!! Håper du tar vare på deg selv og får masse støtte av de rundt deg. Håper du får et kort og fruktbart opphold her hos oss:)

Stoooooor trøsteklem

Skrevet

Takk for hilsen bente69. Her gjelder det å holde hodet over vannet og tenke fremover. Fikk satt ting litt i perspektiv i går da jeg besøkte en venninne som er operert for tykktarmskreft med masse komplikasjoner i etterkant. Tross alt har jeg mye å være takknemlig for. Men håper jo veldig på at en lite spire en vakker dag finner godt nok grep "der inne" til å holde seg der i 9 mnd......

Skrevet

Uffa Lisk. Vet hvordan du har det. Håper du kommer raskt tilbake i syklus og kan fortsette jakten på ny spire. Mistet selv i mars og har startet jakten nylig på neste spire. Klem

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...