Gå til innhold

Sitter her å drømmer for meg selv...

Anbefalte innlegg

Om ei lita jente, med litt bollekinn og små blonde krøller i håret, som er min og kjæresten sin, sittende i drømmevogna mi, en Emmaljunga City Cros, Rosa i farge, og alt annet hun trenger=) Bilsete, som er trygt og bruke, og godt å sitte i, matstol, kjempe søt sprinkelseng med søt kantbeskytter rundt for at det lille hodet ikke skal sette seg fast, og alt annet.

Er så fint at det er lov å drømme! Det er kjempeglad for. For da kan jeg drømme ut babylysten min...

PS. Vet det står jente, kan ikke noe for det, men drømmene sier alltid jente, men blir likeglad for en gutt. Så ikke misforstå.

Fortsetter under...

Sitter ofte og drømmer slik jeg også...og merkelig nok så er det en jentebaby som dukker opp hos meg også, selv om jeg like mye ønsker meg en gutt!

Ser for meg den lille skjønne dukken som ligger i min drømmevogn, en mørkeblå silver cross. Der ligger hun og sover så søtt..det er mai måned, solen skinner og fuglene kvitrer...hun ligger ute i vogna mens jeg sitter ute og nyter det fine vårværet. Snart skal vi gå og hente storesøster på skolen....alt er så rolig og stille...naboene er på jobb og barna er på skolen og i barnehagen...ingen stressende lyder, bare masse av tid til å nyte livet med den lille....

Jeg gleder meg IHJEL.....hadde det ikke vært for drømmene hadde jeg ikke holdt ut....

Det er så koselig å drømme sånn.

Sitter veldig ofte sånn jeg. Men er så rart at det er jente. Kanskje vi ønsker oss mest ei jente?

Men ser at du er litt eldre enn meg. Så tror du kommer i mål først =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...