Gå til innhold

Åååh, jeg er så vannvittig trøtt, andre som kunne sovet 20 timer i døgnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært slik tidligere svangerskap og, så har vel bare ventet på det...

Skrevet

Er sånn her og ja, sov 14 timer i natt. Og i uke så holder jeg så vidt ut arbeidsdagen så er det rett hjem å ligge rett ut på soffan fram til jeg skal legge meg i senga.....kan ikke være sunt...

Skrevet

æ e å stuptrøtt for tia, har vært det i ca 3-4 uke nu så har kommet til d punkte der æ nærmast går på autopilot=)

Skrevet

Jaaaa.. Kjempetrøtt hele tiden:S Jobber på et kjøkken noen ganger (Er ringevakt) Og har gjort mang en feil de siste par dagene:S

Skrevet

Skriver under her. Er så trett at jeg sover over alt - noe jeg vanligvis aldri får til. Er bare i uke 5... hvordan skal dette ende?

Skrevet

Denne kan jeg melde meg inn i=)

Hadden det ikke vært for min 4 år gamle sønn så hadde jeg mest sannsynlig sovet døgnet rundt.

Sovner på skole, å reisen til skolen. Å når klokken passerer 20.00 og cæsar er slutt da er det bare å tasle seg til sengs=)

Og jeg har ikke engang fått pos test, jeg var sånn sist jeg var også, det første symptomet som meldte seg var trangen til søvn=)

Skrevet

Jepp, jeg sliter også med å holde meg våken gjennom arbeidsdagen! Og det er bare helt uaktuelt å finne på noe annet enn tv og sofa på kveldstid... Problemet er bare at jeg er så rastløs at jeg kjeder meg selvom jeg er trøtt... Så resultatet er en liten tordensky i sofakroken... Hehe, heldigvis har jeg en veldig snill mann!!! :)

Skrevet

Jeg var også sånn i begynnelsen, helt å tåka hele dagen! Det har gradvis blitt bedre heldigvis. Gikk over til kun å være trøtt på ettermiddagen. Nå syns jeg det også har blitt bedre. Føler meg mer opplagt! Så det er håp for dere også. Er 9+1 i dag. :)

Skrevet

Hehe, jeg er 10+2 så vi får håpe det blir bedre i andre trimester i hvertfall! :)

Skrevet

He-he, uff da. Får håpe du merker bedring snart da. Pleier som regel å gå over for de fleste. :)

Skrevet

ja e veeeldig trøtt men e ikke lett å få snike til seg litt søvn m aktive barn hjemme på 4 år og 11 mnd hehe...

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaa, er så ekstremt trøtt hele tiden... Kl to på jobb er jeg ferdig.. Må bli til fire og så hente snuppa og være aktiv i tre timer...

Ikke bare moro å være gravid altså....

Skrevet

Definitivt - uten problemer.

Sovner sammen med lillemann litt over 19 hver dag. I helgene sover jeg dessuten noen timer på dagen.

Så, ja. 20 timer søvn om dagen hadde vært deilig!

Men det begynner å lette litt synes jeg. Runder 12 uker til fredag og trettheten er ikke like påtrengende som tidligere. I går satt jeg oppe helt til 20:30....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...