scrappeline Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 vi har vært på en utstyrsbutikk for å se på diverse ting og tang deriblant vogn i dag. vi bestemte oss for at det enten blir en simo duo vogn eller en emaljunge. men du kan si at jeg vil ha simo og han emaljunga. jeg jobber selv i barnehage og har sett litt av hvert når det gjelder vogner og det er derfor jeg vil ha simo. har aldri vært borti emaljunga så den har jeg ingen erfaring med. jeg ble litt skeptisk til sjygen på emaljunga. den var jo så lett å få ned selv for et lite barn. stemer dette? den kunne heller ikke strames opp slik som simo kan. følte da den ble litt sluffsen men det er kansje bare meg. denne kom som nr2 i testen som foreldre og barn nettop hadde så jeg lurer på om den er bedre en simo vogna som kom på 4 plass. (noe den da bør være) dette er jo et av argumenta til min samboer.at den kom høyere i testen. og prisen er noelunde lik. er det noen med erfaring av den ene eller andre tar vi imot tipsa med takk.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Det kommer litt ann på hvordan du bor... Bor du i enebolig, på bakkenivå eller noe i den duren med mulighet for at babyen kan ligge ute å sove, ville jeg valgt duo, ja!
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Har en litt eldre modell av Emmaljunga Duo, og ja, kalesjen ble slapp og måtte byttes, og dette måtte vi betale selv. Har en Simo med kalesje uten strammere på siden også, men der kan man stramme opp kalesjen med skruer på innsiden. Så den er ikke slapp. Kanskje Emm. har fått noe lignende system på de nye vognene? Som sagt har jeg både Emm. og Simo, og jeg er mest fornøyd med Simo, Men begge er gode vogner synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå