lavero Skrevet 21. april 2007 #1 Del Skrevet 21. april 2007 Hei! er selv en uke på overtid nå å skal på vurdering på mand om evnt kur... siste dag blir vel 27 på meg da er jeg 12 dager på overtid men det hørtes ut så det kansje skulle skje før...spennende,håper dei setter det igang når jeg kommer på mand...er lei av å vente nå!! hvor mange dager over settes du i gang?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milimi Skrevet 21. april 2007 #2 Del Skrevet 21. april 2007 Hadde termin 16 april. og viss ingenting skjer før skal jeg settes i gang på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engajente Skrevet 22. april 2007 #3 Del Skrevet 22. april 2007 Hei Hadde termin 7/4, skal settes i gang i dag.... hvis ikke noe skjer de neste timene da Så da 15 dager over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2småkrapyl Skrevet 22. april 2007 #4 Del Skrevet 22. april 2007 Hadde termin 11.04 og skal vurderes i morgen- 12 dager over. Nekter å dra hjem uten at de setter i gang!!!!! Har ingen tro på at noe skjer før i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma`nmed2små Skrevet 22. april 2007 #5 Del Skrevet 22. april 2007 hmm.. jeg hadde termin 14, å er 8 dager over nå. jeg har ikke fått time til sånn overtid engang jeg. de sier bare at viss hun ikke er komt til onsdag, så må jeg på sjekk den 26.. hvorfor skal der så tidlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemor_og_jeg Skrevet 24. april 2007 #6 Del Skrevet 24. april 2007 Blir satt i gang på dag 13.. er 2 dager på overtid i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå