Gå til innhold

Trehjuling med bag- noen anbefalinger?? EW/OTH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som har trehjulinger å anbefale. Jeg får vinterbarn og trenger derfor en stor og fin bag som har plass til vinterpose.

Har sjekket både OTH og Easywalker.

Har falt litt for Easywalker i aqua. Den er jo råtøff. Men oth har også fint design. Synes ew virker veldig solid og stødig også har den større bag.

Men jeg ønsker gjerne å høre noen som har erfaringer med disse vognene før jeg kjøper.

Noen med tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi vurderte vogner i flere måneder før vi gikk til innkjøp.

Vi ønsket en lett vogn som var enkel ut og inn av bil og som hadde fint design.

Vi kjøpte Easywalker og har ikke angret en dag. Vognen er supergod og kjempeenkel å anbefale videre. Ew er en god vogn å trille både på shopping og i terreng.

Easywalker har også masse kult tilbehør og er en veldig praktisk vogn.

Stor bag er kjekt også full liggestilling på sittedelen, noe OTH ikke har. Ew blir også veldig liten sammenlagt.

Lykke til med kjøpet! Sjekk ut ew!

Skrevet

EW er en fin og enkel vogn som er superlett. 9kg. Den har lang rygg som kan legges ned i liggestilling.

Har du sett på TFK?

Dette er en vogn med stor sportsdel og en av de største hardbagene på markedet. Den har også en del småfinesser som innebygget myggnetting på sportsdelen, og små lommer rundt vognen. den er litt tyngre (13 kg), men har kraftigere chassis. Den har også skivebremser med håndbrems. I bagen får du god plass til en vinterpose/voksipose og barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...