Gå til innhold

Naboen fester HVER helg!! Råd??


metteflette

Anbefalte innlegg

Vi bor i rekkehus, og har naboer på hver side. Den ene naboen hører vi aldri noe til, mens den andre naboen bråker hele tiden!

 

Hun har 4 barn, og fester og spiller høy musikk mens de er hjemme. Det er forsåvidt hennes problem, men jæ******* lite kult å måtte høre på musikk og snakk derfra hver helg!

 

Har allerede gitt beskjed ved flere anledninger. Virker som hun tror at vi bare driver med flisespikkeri...

 

Minsten på 1 1/2 år har rommet sitt inn mot henne, og våkner av musikken. Jeg våkner sånn ca 3 på natten av at det høres ut som de ommøblerer hele huset!! Og når du er gravid i tillegg, så hjelper ikke dette på hormonene!!

 

Har noen gode råd, til hvordan jeg takler dette videre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sett musikken på full guffe en tirsdags natt å la henne få smake sin egen medisin=)

 

nei desverre er det lite som hjelper mot slikt=/

har selv opplevd det og det slutta ikke før vi ringte purken hal 4 på natta å fortalte at naboene hold slikt et liv at det var umulig å få sove...

så etter et besøk av politiet roet di seg, er sikkert redd for å få besøk av dem flere ganger=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..vet godt hvordan det er ja..bor i blokk å bråk hele helgene..ring securitas de rykker ut med en gang så kan du itillegg legge inn skriftlig klage å forklare situasjonen til styreformann el.da blir det sendt advarsel til nabo..vi har gjort dette ,og nå er det blitt ganske fredelig:) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha det som fast rutine at hver gang hun har fest/bråker utover natten, så sett på barnemusikk (Kaptein Sabeltann eller Asgeir fungerer bra) på full guffe grytidlig om morgenen. Ikke gjør det noe om ditt/dine barn løper litt i trappene heller, og spiller litt på grytelokk eller noe ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en skriftlig klage til styret i borettslaget (hvis det er et borettslag du bor i). I de fleste tilfeller finnes det regler om at det skal være ro etter kl 2300. Skriv ned hver gang de bryter dette, og hver gang du har sagt fra til dem. Siden det er unger som ikke får sove av dette håper jeg styret tar saken alvorlig. Dette er IKKE flisespikking. Nabobråk kan være psykisk terror! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntring og gode råd!!!

 

Skal prøve alt dere har listet opp jeg!!

 

Igjen TUSEN takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes regler for sånt! Jeg tror det varierer litt fra kommune til kommune, men det pleier å skulle være stille etter kl 23. Du kan med full rett ringe politiet for å få de til å avlsutte bråket, hvis det ikke hjelper å snakke med de. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...