snaxie Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Nå skriver jeg bare et nytt innlegg til deg og takker for svaret ditt som jeg ikke har sett før nå. Det har nemlig gått noen dager siden jeg har vært her inne. Ble helt ærlig litt lei av være her inne, og ikveld tenkte jeg at jeg ville se om du hadde skrevet. Og det hadde du jammen. Egentlig går det jo ann å skrive til hverandre inne på sidene våre og. Så slipper vi å lete opp innleggene for hver gang. Ellers kan jeg fortelle deg at jeg har hatt syke humørsvingninger og søvnløse netter pga pergo og kjenner nå at det skal jeg aldri mere ta. Tror jeg..... Vet ikke engang om jeg gidder å ta el tester men bare ha sex annenhver dag fra igår av og hele neste uke. Men sikkert bare humøret mitt som er ikke på topp og derfor orker jeg ikke å stresse. Viktigst nå synes jeg er å ha god sex med mannen min og ikke føle at det blir sånn plikt sex. Tror det er best å slippe opp om tankene på alt det p raktiske rundt det å lage baby. Jeg vil jo gjerne at det skal være litt romantikk og lidenskap også. Så har jeg også tenkt å fullføre noen eksamener og ha praksisplass ang utdanning. Faktisk kjekt å ha noe annet å konsentrere seg om. Så kan det være at jeg blir overaska allikevel 17 mai om jeg har blitt gravid. Denne uken ordnet jeg med time hos doktor ang utredning. Fikk gode svar av Maddemor med spire hva det dreide seg om. Men pga utdanning avbestilte jeg timen. Også fordi jeg følte ikke det er nødvendig ennå heller. Dessuten har jeg jo hatt undersøkelse med blodprøve hos gyn og alt var i skjønneste orden. Vi må bare ta tiden til hjelp. Så om du leser dette nå ønsker jeg deg en herlig lørdagskveld!! Og tvi tvi med prøvinga denne uken.
Tasselur Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Hei og hå, snaxie! Har ikke vært her så mye de siste dagene jeg heller, men der fant jeg jammen et innlegg som ropte på meg! Så koselig! Så dumt at pergo gir deg svingninger, synes jaggu det holder med vanlige hormonsvingninger, jeg. Hvilken dag er det du er ferdig med kuren? Jeg har ikke begynt å teste for el ennå, men det nærmer seg nok. Pleier å få dette berømte slimet når det nærmer seg, så tenkte jeg skulle prøve å holde meg til det kommer. Får se hvor lenge jeg klarer å være tålmodig. Uansett så satser vi på 2. hver dag, av og til 3. hver. Enig i at det kan bli litt mye fokus på babylaging, jeg må innrømme at jeg av og til tenker at nå må vi se og ta en runde, bare for å ha lagt inn en dose i kveld også... Ikke særlig romantisk eller lidenskapelig det, nei. Hehe, du skal se at det er nå du blir gravid, hvis du har begynt å tenke på litt andre ting også! Uansett, lykke til med resten av pergokuren, og med jakten på el!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå