Gå til innhold

Emmaljunga City Cross eller Sport Combi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har synspunkter på dette? Ikke lett å velge seg vogn når det er så mye å velge blandt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg har city crossen så jeg har ikke prøvd begge, men svarer ut fra det jeg vet:-) en jeg kjenner har sport combi. Sport c har en av de lengste bagene på markedet, 84 cm, så hvis du regner med å få en lang unge (har høy mann feks), kan det være et argument, spesielt hvis du samtidig vil satse på å bruke bagen hele vinteren. Dessuten har understellet teleskophåndtak, så det er bedre for en høy person å stille håndtaket riktig (ved knekkhåndtak kan vedk bli gående og sparke i understellet). For min del (bortsett fra at jeg kjøpte vognen når min gutt var 6mnd så jeg skulle ha bare sportsvogn) var det at sport combi er MYE tyngre enn city crossen. Spesielt når du er ferdig med bagperioden kan den oppleves som veldig tung som sportsvogn. Jeg liker også utseendet på city crossen bedre, men det blir jo en smakssak. Er enig i at det er vanskelig å velge!! Egentlig er det ikke lett å si hva man foretrekker før man har brukt vogn noen måneders tid:-) Bare spør hvis du lurer på mer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...