Gå til innhold

fødested...


BaAraKa

Anbefalte innlegg

ei bekjent av meg har akkurat født, og hun mener man bør være veldig tidlig ute med å søke fødeplass for å få der man vil ha pga ekstremt stor pågang. men hvor tidlig er tidlig ute...?? pleier det ikke å være legen ved første kontroll som sender søknad dit man vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Sniker meg fra 2. trimester her!:P Det kommer an på hvor du bor...bor du i Oslo f.eks. så sende mail eller brev med engang til ullevål og/eller riksen! Vet ikke helt åssen det er i resten av landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo litt an på hvor man bor tror jeg. praksis varierer fra sted til sted. husker ikke helt når legen søkte for meg, men jeg fikk fødeplass veldig tidlig i svangerskapet. Fikk fødeplass og time til ultralyd i samme brevet. Men du kan jo si på første kontroll hvor du vil føde, og spørre legen når det er vanlig å søke om fødeplass og om det lønner seg å være tidlig ute, eller noe sånnt? Er sikkert ikke værre enn det. Og om du ikke får akkuratt det sykehuset du ønsker deg, så går det nok bra for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor i oslo ja, så det blir vel en av de to... takker for svar, er jo helt grønn=) da får jeg sende en mail i morgen!! men hvem skal man velge..?? hører jo om begge steder som bra og dårlige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...