Gå til innhold

Blod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag kom det litt blod da jeg tørket meg etter dobesøk. var veldig utvannet, men jeg så litt farge. er så redd for at det skal/ har skjedd noe... er i min tiende uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror du kan ta det med ro, jeg gikk i 2 uker (påsken) og trodde jeg kom til å miste bare fordi jeg hadde regnet feil og hjertet ikke slo og jeg små blødde litt...

 

MANGE som blør bitte litt, sier at så lenge du EGENTLIG ikke trenger bind, så er det ikke farlig.

har du fått påvist hjerteaktivitet?

 

Hvis du er urolig, få en time hos jordmor/gynekolog og ta invendig UL!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at hjertet ikke slo..? Hadde to dager med litt brun utfold for en ukes tid siden. og i dag har det vært litt lysebrunt + at det var litt farge på papiret da jeg tørket meg. Har ikke vært på kontroll enda. skal på torsdag... Jeg er en av de som ikke har hatt noen tegn på graviditet. eneste at puppene har vært litt følsomme, men har hverken vært kvalm eller noe andre tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg dro til gynekologen min fordi jeg blødde bittelitt(små hysterisk selv vet du:P ) og trodde jeg var mye lenger på vei altså at hjertet skulle slå. Men når jeg kom ditt så var det bare en bitteliten prikk der..så hun sa: 3 muligheter her, du får en SA, en MA eller du kommer tilbake om 2uker og den har vokst. Med andre ord, jeg hadde regna GRUNDIG feil og var mye kortere på vei enn det jeg trodde.

 

Kom tilbake 2 uker senere og hjertet slo, den lille hadde blitt 13mm lang og alt var bare bra!

 

Så blod er ikke= død(sa/ma)

 

Går nok bra skal du se, og tegn på graviditet er veldig varierende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...