Gjest Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Trodde vi skulle vært i gang nå, men neida dette tar tid- selv om vi tar det privat. Er så lei av å vente på alle prøvene......er det noen flere som står på vent her?? Føler at hele livet mitt sår på vent akkurat nå!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 hallo! skjønner deg godt jeg!tiden kunne ikke gått saktere.... jeg synes egentlig de var de litt trege på Medicus. fikk ikke svar på søknaden før etter 4 uker.... men nå har vi valgt å droppe de.sparer heller de pengene og tar noen AIH forsøk mens vi venter på IVF (Riksen). var dere ikke ferdig utredet da dere søkte da eller? er kjedelig å gå og vente på svar!,får liksom ikke gjort noe... lykke til!
Gjest Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Vi trodde vi var ferdig med utredningen- men vi måtte gjennom noen ekstra prøver og disse tok veldi laang tid. Det er jo bra de sjekker ut nøye da- men det er klart at man blir lei all ventingen..... Så bra at dere får tatt noen AIH i ventetiden da- håper det vil hjelpe dere og at du får en spire i magen din snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå