Gjest Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 ja no har æ vært te legen å fått bekrefta at æ har hatt en sa i påska:( så no blør æ no voldsomt da å lure på om d e normalt å blø så my etter sa? æ har blødd i godt over en uke no,å helj på enno...legen sa at æ mått kom tebake om 10 daga hvis æ fortsatt å blø da,men lure jo på kor lang ti d tar før kroppen kjæm sæ i gjenge igjen? å kor lang ti tar d før man kan bi gravid igjen? håpe på positive svar damer:) takk på forhånd:) klæm fra en trist
Gjest Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Jeg har ingen svar å gi deg, men vil bare gi deg en klem!!!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Uff det var trist å høre Det er vondt når sånt skjer... Hadde selv en MA i slutten av februar... For å svare på det du lurte på så er det mulig å bli gravid igjen allerede 1 pp etter en SA/ MA :0) Jeg måtte ha en utskrapning og da fikk jeg ett brev fra sykehuset der de sa at det kunne være lurt å vente 1 mens før man prøvde igjen. Det var ikke farlig å gå i gang uten en mens i mellom , men de anbefalte å vente for da er det lettere å finne ut termin om man blir gravid med en gang Vi ventet bare til blødningen hadde stoppet... Det kan ta litt tid før man får riktig syklus igjen. Mange varme klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå