Gå til innhold

Kvalme..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor fort kom kvalmen hos dere som har vært/er plaget med kvalme? Er det noen som har opplevd at kvalmen har startet et par dager etter befruktning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg hadde det, tror jeg....usikker når EL var og befruktningen men var kvalm i noen dager helt uten grunn på en måte. Det var da mamma lurte på om je var gravid.

 

Men om du tror du er gravid er det bare å teste, vi kan nok ikke hjelpe deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg skal ikke ha mensen på noen dager enda så det er nok for tidlig å teste, men ble så veldig kvalm i dag helt uten grunn så da begynte jeg å spekulere:-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har en like "syk" kropp som meg, så merker du tidlig om det er noe:P

 

Testa positiv utrolig fort, du kan jo ta en test om den er negativ vent til etter du skulle hat mens. Desverre lite vi kan gjøre er inne:S

 

Anbefaler CB digital, så slipper du å lure på om det KANSKJE er en strek der;)

 

Som jordmor sa til meg: det er ikke sannsynlig at de tester FEIL positiv, men det er ofte slik at du er gravid men får negativt resultat fordi det er for lite Hcg i urinen!

 

Lykke til!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du sånn ca hvor mange dager før forventet mens du testet positivt? Jeg brukte EL test i mitt forrige svangerskap og ble gravid på første forsøk. Brukte også EL denne gang og håper og tror jeg blir en av dere snart:-)Da skal jeg fjerne anonym knappen:-)

Mvh HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ville bare si at det fint går an å kjenne seg "uggen" veldig tidlig. Jeg fikk noen "kvalmebølger" som skylte over meg ca en uke etter EL. Testet svakt positivt 5 dager før IKM! I dagene etterpå ble testen bare sterkere og sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...