Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #1 Del Skrevet 21. april 2007 den mnd jeg ble gravid var jeg sefølgelig utro. jeg hadde helger som jeg viste at jeg fikk mensen, så helgen kom, så den andre helgen igjen 12-14dager etter så var jeg utro, men ul terminen og når hun kom passet ikke helt med den helgen men mens terminen gjorde. jeg hadde sex med typen min både før og etter men vet ikke hvor lenge etter første gangen igjen... men hun ligner mest på meg om min familie så det er ikke godt å si hvem. han som tor han er far har ikke kontakt med hun så jeg får ikke helt skjanen til å sammenlign og han hin er i militæret og vil ikke finne ut av dette før han er ferdig, når hun er 1,5år. men nå har ikke han andre skreve under på papirene så jeg håper no egentlig at han ikke gjør det heller. så får vi tatt dna test og funne det ut. jeg hadde mens termin den 21 - ul 25, hu kom 29. men spm mitt er da, andre som har fått unger på hvilken termin og passet det med den som viste seg å vere faren? kem ytror dere er faren her...? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9056384-ser-virkelig-ikke-hvem-som-er-pappaen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå