Gå til innhold

HVOR BLIR DET AV MAGEN,UKE 22???

Anbefalte innlegg

heia jenter...er ganske fortvilet her...har vært på 3 ul...siste gang i forje uke,så jeg hvet at alt er bra..har heller ikke hatt smerter eller blødninger eller noe...men hvor blir det av den store,fine,stramme magen som jeg ser at alle har....virker for meg at alle får tydelig mage i uke 12 og tidligere...jeg er ca 165 høy,og 110 kg..så er rett og slett feit...men kiloen skal av etter fødselen vel og merke..håper jeg;)...men ser ikke noe til gravid magen enda..er i uke 21+1,og magen ser fortsatt ut som en muffinstopp...ikke noe stram eller hard eller noe...noen som har erfaring med dette,evt bilder???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9055801-hvor-blir-det-av-magenuke-22/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første er det nok ikke så mange som har mage i uke 12 ... antagelig de færreste. Tenk så liten den er da :)

Antagelig får nok vi overvektige gravidemage litt seinere enn de som har flat mage i utgangspunktet. Om den blir stram og fin noen gang veit jeg ikke, men nå er jeg i uke 24 og ser gravid ut...men har ikke stram mage, bilringen ligger utenpå gravidemagen :)

Magen min kom litt sånn "over natten" tok på meg et vanlig skjørt om morgenen, om kvelden var det for lit....og det skjedde for ca 1 uke siden :)

Hei,

Jeg er gravid for andre gang og kan bare roe deg med at den kommer!! Og den blir stram, hard og fin!! Enetse dårlige er at den gamle hengmagen blir hengende under den fine gravidmagen...hehe..Kan hende det tar litt ekstra tid pga hvordan babyen ligger eller så kanskje du bærer babyen langt inn mot ryggraden! men den kommer!!! ;O)

jeg og søsteren min gikk gravide samtidig og begge tynne. Jeg fikk TIDLIG synelig mage, allerede i uke 12 måtte jeg bruke andre bukser. På søsteren min vistes det ikke før laaaangt utti svangerskapet. Jeg gutt og hun fikk jente. 2 uker i mellom og begge like store :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...