Gå til innhold

Nå skal jeg bli litt mer vitenskapelig...

Anbefalte innlegg

Har kjøpt inn EL tester. Jeg må bare medgi at jeg ikke har hatt helt oversikt om når jeg har hatt eggløsning. Har trodd det selv men mensen har vært både litt tidlig og sen etter mine beregninger. Tanta kommer når hun selv vil har jeg forstått. Har prøvd i snart ett år på attpåklatten uten å lykkes så jeg føler nå at tiden er inne for mer aktiv prøving. Alderen er jo ikke helt på min side lenger, blir 41 i mai. Skal kline til med hostesaft også....eller så krem. Ingenting skal være uprøvd. Jeg har tatt blodbrøver for å måle hormonnivå og slikt og alt skal være i orden. Så nå skal jauarbaby lages.

Fortsetter under...

Lykke til :-) Jeg har også satset på den "uvtenskapelige" tilgangmåte - forsøkte meg med El tester forrig pp, men uten å treffe EL. Har ikke så veldig med tålmodighet til den slags, så jeg har ikke gjentatt det. Mine sykluser er også høyst ustabile, men jeg tror jeg vet sådan noenlunde når EL er. Uansett er jeg noen år yngre enn deg og selvom jeg er inne i 15 pp, så tror jeg ikke jeg kaster meg over EL tester igjen foreløpig - det koster jo også en formue med alle disse testene. Håper det lykkes bedre for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...