Gå til innhold

Hvor "vanlig" er det med Bo og Xu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ingen særlige symptomer,er 5+3 og er redd for at det er BO eller Xu,tror ikke det siste egentlig. Hadde få symptomer til å starte med men nå er de fraværende

Skrevet

Hva i all verden er Bo og Xu..? Har jeg aldri hørt om.. Vil bare si at jeg også hadde veldig få symptomer i starten. Men nå er jeg 9+0 og de siste to ukene har jeg merket bedre at jeg er gravid. Håper du føler deg mer gravid snart også! For du er nok sikkert det... :)

Skrevet

hvis du ser på innlegget nyttig info til oss gravide,så står det masse forklaringer der.BO er tom fostersekk,Xu er svangerskap utenfor livmoren. Er mye nyttig info på det innlegget også

Skrevet

Takk for oppklaringen! Har lest det innlegget før, men disse forkortelsene gikk meg nok hus forbi... :)

Skrevet

jeg hadde en BO i høst, fikk settpå ul at det bare var en tom fostersekk, og dagen etter mistet jeg. Jeg var da 7+2 (samme som jeg er i dag...). Jeg har lest litt om det, og snakket med legen, og det er visst vanlig at minst20 % opplever BO, men at de fleste ikke vet om det, fordi det oppleves som en forsinket mens i de fleste tilfeller. Mange sa'er ert nok også på grunn av BO. Det er det jeg vet,håper du ble klokere!

Skrevet

Hei! Jeg har lest masse om EXU fordi jeg hadde en selv i januar. Det er ganske sjeldent. ca 1% av alle svangerskap ender i det. Ikke så vanlig altså.

Jeg er i uke 5, og skal inn til tidlig UL i beg. av mai for å utelukke en ny EXU. De opererer med et tall på ca 10% sjanse for å få det på nytt hvis du først har hatt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...