ella80 Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Savner et innlegg om reiki fra beathek, Noen som har sett hørt fra henne? Skulle gjerne hatt flere behandlinger fra henne, eller noen jeg kjenner. Både min mor og jeg har fått behandling, og det VIRKET! Mamma ble frisk etter 7 mnd med magesår, og jeg og mannen fikk bedre prøver ved forrige prøverrørsforsøk.. Noen som har sett eller hørt..??
beatek-t Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Jeg er her, men får ikke lenger lov til å skrive om Reikienergi her inne fordi moderator mener det er snikreklame... Vi er ikke helt enige om alt, men det er hun som bestemmer... Kan kanskje legge ut hjemmesideadressen min her, så folk kan nå meg på den hvis de vil prate med meg om Reikienergi - men er redd for at også den vil bli slettet av moderator... Hun har slettet innleggene både fra meg og mine kunder - men ikke de som driver med spåing over mail... men det er vel mer rekalme å skrive om Reikienergi enn å skrive om spåtjenester da sikkert... Forstå det den som greier... jeg skjønner det ikke... Stor klæm og masse energi til ella80, din samboer og din mor:)
beatek-t Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Hjemmeside som er under oppbygging: www.reikienergi.piczo.com Klæm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå