Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

det ser ut som at det har vore to ulike spå sider,eg for min del har vore på den på dinbabay.com,men den sida er ramla ut.Men som eg har sagt på den andre sida,så spår eg lenger spå over mail mest for tida.Om dere lurer på å bli spådd slik,kan dere ta kontakt med meg på [email protected] no har eg fått god tilbakemelding på de som eg har spådd.Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sendt mail jeg også , håper på svar snart.

Skrevet

Hallo dere.Korte greie sp her inne,lengre spå på mail.Klem

Skrevet

Hei

Jeg har også sendt deg mail!

:-)

Skrevet

;)

heisann. Har akkurat nå sendt deg en mail.

Håper på svar:)

Skrevet

Heisann igjen:).

Jeg:13.04.76 og han 14.01.69. Blir vi gravide snart?

Kan du se noe i forbinnelse med jobb og karriere?

Tusen takk!!!

Skrevet

Ups skrev feil!!!

Åh...feil årstall du...jeg 13.04.76 og han 14.01.59......

:)

Skrevet

Hva er det du spår da? alt vi spør om eller?:P

Skrevet

Hei har sendt deg en pm, håper på et raskt svar.

På forhånd takk.

Skrevet

Ta heller kontakt med en erfaren klarsynt med gode referanser enn å bruke penger på hun. Har selv gjort det å angrer som en hund, bare tull!

Skrevet

Ja,og du svarte ikkje meg igjen,så eg veit kven du er og.Det er enda bra at du er så dyktig.Og du har fått svar av erfaren klarsynt som hadde alt rett?Det er ikkje værst,eg har enda ikkje truffe nokon som har klart det.Flott,eg ser du er flink her inne,og det er bra.Eg har spådd inne på dib nokre år,og mange har vært veldig fornøgd.Du er den første som har laga på den tida,så det tar eg ikkje så tungt.Lykke til videre.Klem til deg

Skrevet

mm jeg var heller ikke så fornøyd må jeg innrømme.

Du vet vel hvem jeg er...

P.

Skrevet

Så send meg ein mail,og så tar du det opp med meg,så kan eg sjå på det ilag.Er berre den eg svarte på idag,og igår som eg ikkje har fått respons frå,så då er det forholdsvis lett å vite.Eg skreiv at eg var sjuk no,og at det kunne gå utover det eg skulle spå.Like fullt så satt eg lenge for å skulle få eit best mulig spå.Så vær skvær,og send meg ein mail.Me er då voksne.

Skrevet

Sendte ikke mail til deg i går eller i dag.

Skrevet

du har fått tilsendt ein mail med spå?Og sagt til meg kor fornøgd du var?Og så etterpå dette?Nei,det trur eg ikkje du hadde gidda då!!Eg har heldigvis kopi av alle som har sendt til meg,og svar.De andre har eg fått pos svar på.Du får stå fram,og så kan me diskutere dette meir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...