Gå til innhold

Refusjon av utgifter til medisiner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå overskredet de 15 000, og vil nå søke om å få noe refundert. Hvis jeg søker nå med de kviteringene jeg har nå, hva da med de utgiftene jeg kan få om 2 uker? Stikker jeg bare innom med flere kviteringer, eller må alt være samla?

Hvor lang tid tar det ca å få tilbakebetalt utgiftene?

Håper på å få litt penger før ferien starter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du venter med å sende inn til trygdekontoret (NAV) til etter at forsøket er ferdig. Den dagen du setter inn egg får du også en bekreftelse fra sykehuset som må være med når du sender inn kvitteringene. Der står det også hvilket forsøk det er ( nr. 1, 2 eller 3)

Slik er det i allefall i det offentlige ( hvordan det er hvis du er på privat klinikk vet ikke jeg noe om)

Jeg er faktisk ikke sikker på hvor lang tid det tar før man får pengene - jeg har sendt inn kvitteringer for et par uker siden men har enda ikke fått noe.

Lykke til! Hvor langt er du i forsøket?

Jeg har 1 forsøk bak meg som dessverre ikke lykkes og venter nå på å komme igang med neste i slutten av mai/begynnelsen av juni.

Hilsen

Skrevet

Takk for svar!

Da venter jeg med å sende inn kviteringene.

Jeg holder på med forsøk nr to nå, etter et misslykka forsøk i februar. Jeg regner med å ha uttak i uke 21. Jeg er vel en uke eller to før deg i løypa jeg da.

Skrevet

Var vel litt mer enn en uke før deg i og med at du ikke skal ha uttak, men starte med hormonene i mai/juni.. Leste litt fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...