Gå til innhold

bekkenløsning

Storesøster fikk Lillesøster

Anbefalte innlegg

kan noen her inne prøve å fortelle meg om symtomene for bekkenløsning??

Har en mistanke om at jeg begynner å få det, men har ikke vørt hos legen enda...

Det "sprenger" veldig når jeg går spes på ettermiddagene..., er i uke 22.

Håper på svar..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9055133-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Jeg har bekkenløsning(uke20), men det er forskjellig fra person til person om hvordan smertene er. Jeg begynte med at jeg kjente det gnisset vondti den ene lysken når jeg gikk. Nå gjør det vondt på/inni skambeinet og oppover og bakover(stikker/skjærer/sprenger, kjennes avogtil ut som et kjempeblåmerke), rompe/halebeinet og oppover mot korsryggen, Jeg får vondt hvis jeg sitter på harde stoler og det gjør vondt når jeg går for mye. Holder jeg meg i ro og ikke går for mye så er det greit, kjenner det litt da og men ikke plagsomt. Jeg får vondt inni lysken/beinet hvis jeg står på ett bein, så her sitter vi for å ha på sko, og jeg må ha på bånd på den lille bikkja vår, for å gå bøyd å holde i halsbåndet når jeg skal følge den til bingen, gjør vondt også. Så jeg tasser over gårdsplassen, stresser ikke og gjør så mye jeg orker, og da er det helt fint:). Trenger ikke kjenne alt dette på en gang heller da så da får jeg gjort masse når man kan gå hjemme og gjøre det man orker til den tiden man vil. Vet at noen også får vondt i hoftene, og med sistemann så hadde jeg bare vondt inni lyskene, ikke i rompa/korsryggen, skambeinet osv. Spør legen din du, så får du nok svar, de kan ta noen trykktester for vite hva det er som gjør vondt, om det er bekkenløsning.

Tusen takk for svaret ditt, Det er noen av symptomene du bekriver jeg mener ligner på mine.

Så ja tror nok jeg bestiller time hos legen på mandag. for det er ikke behagelig å jobbe når det kommer ut på dagen og ettermiddagen... Går mye i jobben som butikkmedarbeider...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...