Gå til innhold

Noen som har erfaring med emmaljunga vogn?

Sito15 (fått to prinsesser):-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JuPp det har vi og vi er kjempe fornøyd med den. Vi hart løs bagger i da for det fulgte med, litt skeptisk til det med engang men nå er det helt ok.Det som er fint med den seinere er at dem kan sitte i den(citycross) heter vår. Så slå til på den hadde jeg vært deg......

jeg har også en emmaljunga vogn, er super fornøyd med den. vi er på utkikk etter en trille nå, så derfor er vår vogn tilsalgs. det er en emmaljunga classic. det er en dobbel bag del og en sportsdel + to softbag'er. det er en 2005 modell. gi en lyd hvis du er interesert.

vi er på vognjakt og har sett på emmaljunga. det jeg er mest bekymra for er jo størrelsen. Kan den slåes mye sammen? Vi er stygt redd for at vi rett og slett ikke får plass i bilen og må ut å leite ny bil og! (har stasjonsvogn) Jeg bor i tromsø, holder du til langt unna?

Meand

Annonse

Hei,

Jeg har emmaljunga 2005 modell, og vi er kjempefornøyd med den...

Den kan enten slås ned med bagen på, eller du kan ta av bagen. Mener det skal gå helt fint med ei stasjonsvogn. Tror uansett hvilken tvillingvogn du velger vil ta mye plass bak:o).

Vi måtte faktisk kjøpe ny bil, men det var mest pga at vi har to små fra før av.

Ser at du er fra Tromsø, når har du termin, og vet du hva du får?

Jeg er fra Sjøvegan, og fikk tvillingjenter 13.desember. De er nå 4 mnd, og vi storkoser oss...

Du og de andre mammaene her inne har masse å glede dere til!

Et tips: hvis du lurer på om vogna vil ta mye plass, så ta med deg bilen til f.eks Sjarmtrollet på Jekta. Be om å få prøve å sette vogna inn i bilen, da får du jo sjekket det før du evt kjøper:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...