Gå til innhold

Stressa!!

Anbefalte innlegg

slutta på hormon prevensjon i desember, men vi er ikke prøvere enda. Jeg er ikke sikker på hvor lang sykluslengde jeg har ennå, men den har vært på 40-41 dager til nå (har hatt to sykluser siden jeg slutta)

Jeg er nå på den 43.dagen, og har ikke fått mensen ennå.. Vi har brukt kondom, men ofte kun mot slutten av et samleie..Kjenner at jeg er veldig stressa.. Begynte å lese på siden som heter Fra uke til uke, her på BIM, og kan ikke akkurat si at jeg ble beroliget av det... Har f.eks. kjent to sterke stikkinger neders i magen (på en side), som jeg reagerte veldig på i forrige uke. også har jeg følt meg kvalm i kortere perioder, som har gått fort over.. Selvfølgelig var dette oppført som bivirkninger på graviditet de første ukene...

Jeg har ikke tatt en test, fordi jeg tror ikke jeg er gravid, og håper ikke at jeg er gravid. Vi skal gifte oss sommer 2008 og ser fram til å dele denne dagen med hverandre, før evt. barn. For det andre er jeg ferdig utdanna nå om 1,5 måned og skal rett ut i jobb..

håper en eller annen har noen ord til meg?? Jeg vet dere ikke kan fortelle at jeg ikke er gravid, men er skikkelig stressa.. dessuten, er jeg klar for barn nå?? føler meg så ung og at jeg har så mye jeg må gjøre før den tid kommer!!...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9054754-stressa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...